Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Locusta

Locusta Niet meer actief

Uiteraard met respect voor alle liefhebbers van Nederlandstalige muziek, maar ik hoef echt geen Hazes en kornuiten op mijn bruiloft :$ Blof en Acda en De Munnik zijn wel oke, maar dan krijg je zo'n glijdende schaal...

Vrienden van ons hadden op het feest de band geïnstrueerd om geen Nederlandstalige verzoeknummers aan te nemen. Verzoekjes mochten best, maar dan Engelstalig, bijvoorbeeld de Beatles, Beach Boys, e.d. :)

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind die langzame nummers altijd heel mooi. Maar het is gewoon niks voor ons. Dus wij hebben just the way you are van bruno mars gedaan.

Ook tijdens het tekenen, want dat is maar zo'n kort moment dat mensen haast niks van het nummer horen.

We zijn ook wel een beetje gek, want bij het weggaan, met zn allen trouwens hadden we; jij bent zo van jeroen van de boom.

Iedereen zei later nog dat de nummers echt bij ons passen.

3. Locusta

Locusta Niet meer actief

Uiteindelijk is dit ook het belangrijkste! Het moet bij je passen :)

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het is ook echt iets persoonlijks.....trouwen op zich natuurlijk al!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad. Wij zullen dit ook zo doen. Net als mensen die in spijkerbroek durven te komen... die worden weer naar huis gestuurd om zich om te kleden :D

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Als ik ga trouwen dan neem ik dit nummer. Ik jank nooit maar als ik dit nummer hoor....heeft ook echt een betekenis voor mij en mijn zus en de band met onze vader. Een echte havenarbeider met een grote bek maar een heeeeel klein hartje.

Luister maar goed naar de tekst en houd zakdoek gereed!!!

http://youtu.be/vmC3rJR7E98

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat vind ik ook! Zetten jullie dan ook een dress code op de uitnodiging?
    Had het er laatst over met mijn moeder en die zei dat je mensen niet kan verplichten...nou ja ik vind van wel, tis mijn dag!

of....is dat wel erg kortzichtig?

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik moet eerlijk zeggen dat ik een spijkerbroek ook niet zo zou kunnen waarderen, maar aan de andere kant moeten mensen zich toch wel lekker voelen in hun kleding. Ik denk niet dat je zoiets kunt zeggen.

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Mijn broers zijn mijn getuigen en hebben beiden geen pak en ik verwacht ook niet dat ze voor die ene keer een pak gaan kopen.
    En in m'n vriend z'n familie zijn ze ook niet allemaal van die pakkendragers. Als ze er maar netjes bijlopen en dat kan dus ook in een nette spijkerbroek met overhemd is mijn idee, en daar heb ik alle vertrouwen in.

Een vriend van me is getrouwd in een spijkerbroek en een zwart hardrockcafé shirt erop, dat vond ik dan wel weer ff té hoor..maar hij bleef daarmee wel zichzelf.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nee vind ik niet. Ik wens gewoon geen spijkerbroeken op mijn bruiloft. Ze hoeven echt geen pak te kopen, je kunt er ook netjes uitzien in een losse pantalon met een mooi overhemd oid. Wij zetten op de uitnodiging dat gepaste kleding op prijs wordt gesteld maar iedereen weet hoe ik erover denk. Je doet gewoon geen spijkerbroek aan naar een bruiloft of crematie/begrafenis! Tenzij het idd een bruiloft van hardrockers oid is en zij zelf ook zo gekleed gaan, maar dus niet bij mij!

11. MMarianne

Oei, dit vind ik dus wel erg kortzichtig!
    Ik zal zelf niet zo snel een spijkerbroek aantrekken hoor naar een bruiloft maar voor een man vind ik dat dit prima kan, knap overhemd erop en een colbertje om het helemaal knap te maken...maar smaken verschillen.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat is er nou kortzichtig aan mijn reactie? Ik vind het gewoon niet kunnen, ook als man kun je er netjes uitzien zonder een spijkerbroek te dragen of een heel kostuum te hoeven kopen.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dit is inderdaad ook een prachtig nummer!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mee eens. Maar het is denk ik maar net hoe de familie is. In mijn familie heb ik ook niemand die op kantoor (alleen de vrouwen hih) werkt dus niemand heeft volgens mij een pak en voor mij hoeven ze die ook niet te kopen zolang ze hun best maar doen. En dat is nu gewoon mijn familie en daar hou ik van. Even om jullie beeld te veranderen...wij zijn geen tokkies hoor hihih...de mannen hebben een allemaal een goede leidinggevende functie maar hoeven daar geen pak voor aan. Ben al blij dat ze leven (behalve mijn schoonvader helaas) en het mee kunnen maken, dat vind ik het belangrijkste. En ach, zolang ik mijn prachtige bruidsjurk maar heb hahahaha ;).

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha, wat er allemaal wel niet bij komt kijken he!
    Wij zijn er ook nog over aan het nadenken....gelukkig nog voldoende tijd.

He, was er niet ergens een lijstje? Ga ik even opzoeken ;)

16. Within

Within Niet meer actief

Wij hadden als dresscode "feestelijk" en er kwamen ook mensen in spijkerbroek met een net overhemd erop.. alleen directe familie en ouderen waren netjes in pak. Heb me er niet aan gestoord!
    En ja, wij zijn van die "hardrockers" ;) Onze muziek was Within Temptation, alleen tijdens het tekenen hadden we paul de leeuw.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    ~ღ~Lijst van trouwdata~ღ~
    Naam~~Leeftijd~~Ondertrouw~~Trouwdatum
    2011[/COLOR]
    MMarianne~~39~~06-06-2011~~28-09-2011
    lovepeet ~~ 21~~11-08-2011~~10-11-2011
    naadje53 ~~23~~nog onbekend~~ 0-06-2012
    Nessa88 ~~22~~14-2-2012~~08-06-2012
    mamavanjuul ~~28~~onbekend~~06-07-2012
    Zomerbloem ~~27~~onbekend~~07-07-2012
    Troetel ~~20~~16-08-2011~~24-07-2012
    Char1983 ~~28~~nog onbekend~~01-09-2012 of 07-09-2012
    Manuela79 ~~32~~nog onbekend~~01-09-2012

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mamavanjuul: Mooie datum! Op de verjaardag van mijn zoontje hihi.

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik bedoelde mijn opmerking met hardrockers niet negatief hoor. Maar mensen die daarvan houden hebben toch vaak een andere kledingstijl. Zo is een collega van mij vorig jaar getrouwd in een zwarte gothicjurk en hij in spijkerbroek met kisten en het jasje van de motorclub. Helemaal geweldig maar daar is het dan ook geen probleem om in spijkerbroek te komen. Zo bedoelde ik het ;)

20. MMarianne

Net een proefkapsel laten doen, net als de make-up in één keer goed...weer wat geregeld :D:)

Deel Deze Pagina