Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb mijn jurk gevonden! Ben er zo blij mee :D
    Paste 'em, keek in de spiegel, kon wel janken zooo mooi!
    Gordijn ging open, moeder begint te snikken, schoonzus en vriendin slaan hun hand voor de mond en roepen: wat ben je moooooiii!!!

**klaar**

Kreeg spontaan de helft cadeau van mijn moeder, heel erg lief! Belt mijn vader later op, dat hij de andere helft betaald!
    Dus nu krijg ik de jurk, lingerie, schoenen en hoepel van mijn ouders cadeau!!!

2. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

mamavanjuul, wat geweldig dat je je jurk hebt gevonden, wat een geweldig cadeau om van je ouders te krijgen!:D

lovepeet, leuk he, dat aftellen...voor ons is het nog 78 dagen:)

Melanie86, welkom!

all, ik begin het steeds moeilijker te vinden mijn mond te houden, ik wil het van de daken schreeuwen, maar moet mijn mondje dicht houden;)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jaaaa wat super voor je zeg!! En wat een geweldig cadeau van je ouders! Was het de eerste jurk die je aantrok?

Bij welke winkel ben je eigenlijk geweest?

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff....nee! Na 2 uren jurken passen was ik er over uit wat ik wilde ;) Toen pakte ze DE jurk dus.

Ben bij de Wizard Compagnie geweest in Harlingen. Zit ook in Noord-Holland.

5. daffyduck

Nou gelukkig is het uiteindelijk gelukt om je perfecte jurk te vinden.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey dames,

Wij gaan TROUWEN!
    We zijn al geregistreerde partners en gaan uitzoeken bij de gemeente of we dit kunnen omzetten in een huwelijk of dat we die een maand voor het trouwen moeten beindigen en dan volledig moeten trouwen voor een ceremonie...

Aangezien nog niks zeker is, vertellen we het nog niet verder....

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  8. Within

Within Niet meer actief

Ik mag volgende week helpen bij een super romantisch aanzoek ^^ in een kasteeltje, met rozenblaadjes en kaarsen + diner voor 2.. ze moet wel Ja zeggen!! ben zo benieuwd wat ze er van gaat vinden..

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    We hebben het eindelijk aan de familie verteld.
    Nu mag ik me ook als een verloofde gaan gedragen :).
    (moeten nog wel in ondertrouw :p)

Nog 9 maanden!!!!!!!! :D

10. daffyduck

Wendy en HuiBooBee, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Within, wat leuk zeg dat je gaat helpen met een aanzoek...veel plezier!

Nog 10 weken en 6 dagen, dan is het zo ver...ik kan echt niet wachten om mijn mannetje te verrassen:D

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavanjuul: Super dat je JOUW jurk hebt gevonden! En helemaal super dat je m cadeau krijgt. Leuke verassing!

@ WendyenRichard: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Veel plezier en succes met uitzoeken en voorbereiden.

@ Within: Wat super zeg zo'n romantisch aanzoek! :D

@ HuiBooBee: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk dat jullie het nu verteld hebben! :D

Hier druk op zoek naar een bruidssuite voor de huwelijksnacht. Valt nog niet mee! Heb iets gevonden maar dat is verder van de feestlokatie dan ik dacht. Nog 20 minuten met de auto. Dat is op zich niet zo erg, maar mijn ouders brengen ons daarheen en wonen zelf weer een heel eind de andere kant op. Dat wil zeggen dat ze voor ons 40 minuten moeten omrijden. Dat vind ik ook wel een beetje ver gaan, dus we zoeken nog even verder...

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik ben alvast beetje aan t shoppen op inet voor jurken, wat ik nou daadwerkelijk mooi vind.
    Welk budget trekken jullie uit voor de jurk? Mijn moeder betaald de jurk en ik wil proberen onder de 1000 euro te blijven... ik vind de lijn van sincerty ( weet niet of ik het goed schrijf) erg mooi.. maar heb het idee dat die een stuk duurder is...

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Wendy, vergeet ook niet dat er nog kosten bijkomen qua vermaken, eventueel hoepel/sluier/lingerie/schoenen etc. Dus daar moet je wel rekening mee houden.

Ik zou als ik jou was een afspraak maken bij een outletwinkel, daar liggen de prijzen een stuk lager.

14. Within

Within Niet meer actief

Sincerity is een duur merk ja, gemiddeld 1200 euro excl. accessoires. Vind je die echt heel mooi, kan je altijd kijken bij een outlet of de jurk na laten maken in een atelier.

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wat een positieve berichten allemaal, leuk...en gefeliciteerd en succes allemaal: met aanzoeken, jurken, voorbereidingen...alles :D;)

Ik ben op een zolderkamer bij iemand thuis geslaagd voor m'n jurk en onder de 1000 euro gebleven, inclusief accessoires en vermaken...goed om je heen kijken en vragen!

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik ben ook binnen mijn budget gebleven....incl schoenen, ingerie en hoepel 1000 euro. Ook van het merk Sincerity. Voor het vermaken beyaal ik dan 150 euro.

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

18. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Hoi dames, gefeli!

Hebben jullie al een trouwfotograaf?

Tijdens mijn examenexpo van de fotoacademie was ik hoogzwanger van nummer 1, en inmiddels ligt ook beeb nummer 2 in de wieg.

Ik sta nu te popelen wat met mijn opleiding te gaan doen en ben dus pas geleden gestart als bruidsfotograaf!

Misschien kan ik wat voor één van jullie betekenen als jullie vragen hebben over de fotografie of misschien zelfs als jullie fotograaf op de bruiloft.

Mijn foto's staan hier.

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    We hebben een low-budget bruiloft.
    Daarom ga ik mijn eigen jurk maken, met een vriendin van me.
    Heb alleen nog geen flauw idee :(. Misschien iets richting de champagne(?)/zwarte jurk van Ladybird.

20. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Voor de meiden die nog een jurk zoeken,ik heb een hele mooie jurk in de verkoop voor 150,-
    Als je meer wilt weten dan kun je mij altijd een pbtje sturen
    (tis echt een hele mooie jurk met super mooie sleep met witte roosjes en de sleep in afneembaar en de trouwschoenen krijg je er gratis bij als je ze wilt en past)
    Geef maar een gil als je meer wilt weten en de jurk wilt zien;)
    Graag pbtje sturen mocht er iemand zijn die benieuwd is,ik kijk daar meer op dan in mn mail hihi

Deel Deze Pagina