Trouw-topic

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Zucht ik wil nog een X :p
    Maar misschien over een paar jaar met het gezin onze gelofte opnieuw afleggen maar dan op Curaçao ofzo haha ;)

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Trouwauto is een Hummer iPad maakt er wat anders van hahaha:D

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Onze lowbudget bruiloft komt waarschijnlijk rond 2600 euro uit.

ik heb 4 bruidskinderen, dochter en twee nichtjes van mijn vriend en mijn jongste zusje, maar zij is vooral voor kids rustig te houden en ons dochtertje te tillen. Ik heb voor de kleintjes pettiskirts gekocht en mij mijn zusje draagt een jaren 50 jurk met petticoat.

decoratie maak ik voornamelijk zelf, waxinelichtje in leeg potje met babyvoeding, vazen met lichtslingertje met rozen

bedankjes: bellenblaas en zelf etiketten gemaakt online.

Wij hebben nog een paar bijzondere momenten tijdens bruiloft. Zo laten wij in de avond twee wenslampionen op en is er een klein workshop linedance met een dans die op bruiloften wordt gedanst.

4. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Emma86 bedankt voor de tips :) Ik had ook al bij de avondjurken gekeken ja, is ook een idee!

Wij gaan trouwens ook niet op huwelijksreis.. althans, we hebben het er niet over haha, niet nodig.

Ik zit voornamelijk met t feest/eten in m'n hoofd, de prijzen vallen nog best tegen haha, en we hebben wel wat mensen om mee te eten en mee te feesten. Alle ooms en tantes mogen bij de receptie aanwezig zijn maar daarna mogen ze weer pleite ;)

5. oudjaarsvlinder

je kunt ook goedkoop trouwjurken kopen online. ik ben bij een webshop thuis geweest en heb een echte trouwjurk voor 230 euro gekocht.
    voor het feest kun je ook een locatie huren en zelf alles regelen. wij houden het feest in schuur van oom. deze is omgebouwd tot kroeg en zelf drank gekocht en een cateraar geregeld. wij betalen catering 13 euro pp inclusief wegwerp borden en bestek.

6. oudjaarsvlinder

ik had trouwens vandaag een leuke verrassing. ik kwam vandaag terug van werk en toen stond er een vouwwagen op onze straat. alvast een huwelijkscadeau van mijn ouders. Was erg leuk en ook zeer verrast.

Vandaag over drie weken en dan mag ik ja zeggen tegen mijn vent!

7. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nog 7 dagen :D:D:D:D:D.
    Ik krijg nu wel kriebels hoor. En dat is me toch heel erg meegevallen tot nu toe.

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Ja vandaag ben ik aan de beurt, nog paar uurtjes en dan is het zo ver

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Veel geluk black rose en geniet!

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Genieten meis!!!

11. oudjaarsvlinder

Fijne dag vandaag!

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Blackrose88, fijne dag vandaag. Geniet ervan en alvast gefeliciteerd en laat je foto's zien?

Hier gaan we over 1,5 week in ondertrouw en over 2 weken jurken passen. Ook heb ik het lijstje voor mijn vrijgezellenfeest alvast in moeten leveren bij mijn zus. Heb er zo een zin in, het duurt alleen nog even.

13. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
  14. oudjaarsvlinder

Minder dan twee weken en kom steeds weer problemen tegen.
    Niemand heeft op tijd afgezegd, alles na de tijd die ik had aangegeven. Is gewoon vervelend. Trouwjurk moet nog korter gemaakt worden, problemen bij het korter maken. Eergister zou ik voor proefkapsel gaan, is afspraak afgezegd en verschoven naar woensdag. Allemaal bij elkaar levert toch wel erg veel stress op. Afgelopen donderdag ook nog bij de trouwamtenaar geweest om alles door te spreken.

Ketting is trouwens gevonden, simpel zilvere ketting met witte pareltje. Ik ga daar zelf oorbellen bij maken.

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Met mijn exman ben ik ook in het geheim getrouwd geweest.
    Daar was niet iedereen blij mee.
    En terecht... ze wilden mij behoeden voor een grote fout.

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Jeej, heb vandaag trouwjurken gepast en ben geslaagt. joepie wat ben ik blij met mijn jurk. Er zijn er waarschijnlijk maar 2 van in nederland, dus hij is wel echt uniek. *gaat nu fijn dromen over haar jurk*

17. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Getrouwd op 8-10-2012 , voor ons was 8 oktober een speciale datum en ik wilde 2012 (vond ik wel mooi erbij) lekker jong getrouwd. Wij zijn al wel 5,5 jaar samen..

Een bruiloft kun je zo duur / goedkoop maken als je zelf wilt.

Tip: luister naar jullie eigen gevoel! Laat niemand jullie dag bepalen, of ze nu mee betalen of niet!

Succes en veel plezier met de voorbereidingen.

Ps de foto geeft een beetje een raar beeld bij onze gezichten, geen idee hoe dat komt hihi

18. oudjaarsvlinder

@ selina, fijn dat je jurk hebt gevonden!

@ allesofniet, jullie zien er prachtig uit.

Over een paar dagen is het al zover: ons huwelijk.
    Er zijn weer genoeg problemen op ons pad terrecht gekomen. De ergste is is dat mijn vriend 1 getuige kwijt geraakt is. Maar dat had deze jongen het zelf nsar gemaakt en hij stond niet achter ons huwelijk. Beter nu dan dat wij er later erachter waren gekomen. Ik kan er echt een heel verhaal over kwijt maar ik heb daar niet eens zin in. Het zit echt heel diep hoe naar hij ons behandeld heeft. We zouden niet op huwelijksreis of iets dergelijks gaan doen maar na zoveel problemen gaan we toch lastminute een weekend weg boeken. Even er uit na alle stress en gebeurtenissen.

Vandaag gaan we beginnen met locatie schoonmaken en versieren en vanavond heb ik mijn vrijgezellenfeestje.

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oudjaarsvlinder, heel herkenbaar! Ik moest twee dagen voor de bruiloft nog naar het stadhuis om een getuige van de akte te laten halen. Ze had ruzie met de andere getuige en wist niet of ze nog zou komen als ik geen kant koos.. maar als de naam van een getuige er op staat en diegene komt niet, is het geen wettig huwelijk.

Hoe dan ook is het echt heel stressvol en vervelend om dat soort dingen nog snel te gaan regelen.. hopelijk wordt het toch precies de dag waarop jullie hopen :)

20. oudjaarsvlinder

Ik moet hem nu dus ook van trouwakte af laten halen. Morgen maar even naar gemeentehuis bellen hoe en wat.
    Vandaag begonnen met locatie versieren. Het gaat echt mooi worden :) nu aan het wachten want ik wordt zo opgehaald.

Share This Page