Trouw-topic

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Mamabri mag ik jou van de week een foto van mijn jurk sturen dat je misschien eens kan kijken wat voor iets ik er mogelijk onder kan dragen? Misschien heb jij daar beetje kijk op?
    Weet alleen nog niet precies wanneer want moet stiekem haha! Wist je trouwens dat er nu een veiling is bij een zaak die failliet is, jurken voor weinig misschien wat voor jou om in te kopen?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja tuurlijk wil ik wel even kijken voor je ! Ben zeer nieuwsgierig naar jouw japon :p Enne jurken om in te kopen mag je mij altijd wat van toesturen, ben nog steeds druk met inkopen :D Je zou denken dat ik als vrouw dat geweldig vind, maar mijn man is de inkoper van mijn zaak :D en ik moet hem continue afremmen hahahahhah. Heb je op mijn facebook gekeken? En zo ja, hoe vond je het? nog verbeterpunten? Of dingen die je mist?

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Geprobeerd te kijken maar Facebook doet t niet.. Zal zo ff zoeken naar de link en het je in een pb sturen anders worden ze misschien weggekaapt haha!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh, misschien doet hij het onder Het Satijnen Lintje Budgetbruidsmode?? Geen idee :( Ik ben een sufferd met dat soort dingen hoor hahahah

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Nee Facebook opzich deed al raar.. Maar heb het bekeken ziet er leuk uit :) toevallig geen betaalbare mannenpakken in de aanbieding? ;)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Neee, sorry, wel schattige bruidsmeisjesjurkjes en heel mooie 2 en 3 delige pakken voor jongetjes, maar geen volwassen maten.

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Voor (ook) betaalbare heren pakken zie unique bruidsatelier in den haag.

Groetjes

8. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik heb gekeken maar vond het niet overzichtelijk.
    Ik zou alle fotoalbums een naam geven, bijv trouwjurken in 1 album en bruidsmeisjesjurken in 1 album enzovoort. Meer info bij foto's zoals maten, prijs, materiaal enzovoort.

9. oudjaarsvlinder

ik heb eventueel nog meer tips, ik hoor wel of je geinteresseerd bent

10. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Had hier ook al eerder gereageerd maar was vergeten het kosten plaatje er bij te zetten, voor onze bruiloft hebben we ongeveer 1000,- betaald, inc, de trouwkleding, dus mijn jurk en het pak van ML.
    eten en drinken,
    taarten
    hapjes,
    en de kosten van het gemeentehuis.. 0,00
    alleen 9,95 voor het kalligraveren van het trouwboekje
    en 11,00 voor het trouwboekje zelf.

de ringen hebben wij nog niet.. die doen we pas als we in de kerk gaan trouwen. en dan willen we ook een groter feestje houden.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Komt u maar met de tips, dan mag mijn man er mee aan de slag ;)

12. oudjaarsvlinder

ik hebt een pbtje!

13. oudjaarsvlinder

mijn vriend heeft mij gister echt gevraagd. Kwam thuis met een grote bos bloemen (zelf was hij nog helemaal zwart van het werken) en vroeg of ik wilde trouwen. Ik heb nu maar ja gezegd, ik was toch al aan het plannen :p Het wordt waarschijnlijk begin september.

14. oudjaarsvlinder

ik heb een tip voor jullie, ik ga zelf mijn bedankjes maken. Dit is op dit moment mijn idee:
    waxinelichthouders met waxinelichtjes met een geurtje van ikea en op de houder een gratis adressticker van vistaprint (excl verzending) met onze namen en trouwdatum. Leuk verpakken in een folie en je hebt een leuk bedankje. Voor 70 bedankjes nog geen 30 euro kwijt, maar kan nog goedkoper als je er gewone waxinelichtjes er in doet.

15. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,082
    0
    36
    Zogauw mijn vriend en ik samenwonen.. En de kleine geboren is.. Wil ik mijn vriend ten huwelijk vragen :D hoop dat we rond 2014 toch zeker wel verloofd zijn :p

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Op verzoek van TS heropend.

17. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh well..Had ik net een trouwtopic voor mezelf geopend..Volgende keer maar beter kijken..Sorry!

Ik ga dus trouwen :p

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Dankje Babbi

Ik was benieuwd hoe het met alle bruidjes gaat?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Hier druk met alle voorbereidingen..

Hebben nog een tegenvaller gehad, nadat ik geen antwoord kreeg op mijn mail ben ik maar eens gaan bellen naar onze feestlocatie..
    bleek die failliet te zijn :$

Gelukkig hebben we heel snel een nieuwe locatie gevonden en geluk bij een ongeluk.. die locatie is veel mooier :D

Verder ben ik heel gespannen aan het afwachten op mijn jurk die als het goed is deze week gaat binnenkomen ;)

20. oudjaarsvlinder

ik heb mijn jurk, schoenen, bedankjes, cateraar, uitnodigingen enzo al geregeld voor onze trouwdag in september.

bedankjes zijn geen waxinelichthouders maar goedkope bellenblaas en daar ga ik zelf een wikkel voor maken. voor de bellenblaas was ik voor 80 stuks 21 euro kwijt, lekker lowbudget.

Share This Page