Wat een leuk idee van die bellenblaas!! Hier hebben we geen bedankjes. We doneren een bedrag aan de kinderafdeling van het ziekenhuis waar ons meisje vaak ligt ivm haar epilepsie. Hebben jullie ook een speciale datum met de ondertrouw? Wij willen eigenlijk op de verjaardag van de draken in ondertrouw. Dat zou op 21 maart zijn.
Ha wat leuk, een trouwtopic!! Wij zijn 22 maart in ondertrouw gegaan en gaan 28 juni trouwen! Nog even gauw voor de kleine meid komt, ik ben dan 31 weken zwanger!! T wordt een mooie dag, maar aangezien we geen maanden hebben kunnen sparen (en ivm mijn energie) wel enigszins aangepast.. We trouwen om 11 uur, daarna lunch voor 30 man, dan borrel voor 60 man en dan avondeten met 30 man. Daarna nog taart eten en naborrelen en da is het klaar. Dus geen enorm feest 's avonds. Nagenoeg alles is al geregeld, jurk (moet alleen vermaakt worden, maar dat doen we zo kort mogelijk op 28 juni ivm mijn buik) mijn vriend zijn pak is geregeld (die gaat in gala tenue van de luchtmacht) Lunch regelen we zelf (lopend buffet zeg maar) borrel doen we ook zelf boodschappen voor. En 's avonds gaan we bbq'en, geregeld bij de keurslager incl een mannetje die 2 uur komt bbq'en! Proefkapsel en proefmake-up is geregeld, schoenen zijn geregeld, bh moet ik nog scoren Auto is geregeld (Rolls Royce) uitnodigingen zijn geregeld, taart is geregeld, tafels en stoelen en een tab hebben we gehuurd, fust voor tab regelt vl via kroegeigenaar waar we altijd komen! Bedankjes zit ik nog over na te denken... Wilde eigenlijk van die bedrukte lollies! Ringen hebben we besloten om even mee te wachten, ivm evt vocht vasthouden straks. Ik heb een hele fijne vriendschapsring (ben ik erg aan gehecht ) en we halen er voor mijn vriend een ring bij, gewoon een zilveren. Als de kleine dan straks geboren is en ik ben weer geslonken tot 'normale proporties' dan gaan we mooie ringen uitzoeken Dus volgens mij zijn wij redelijk 'klaar'
Ah leuk zeg je trouwt een week na mij! Morgen krijg ik een keratine behandeling bij de kapper het is een korte behandeling die zo n zes weken blijft zitten de lange zou 3 tot 6 maanden blijven zitten maar wil het eerst proberen..
Wat grappig zeg!! T is volgens mij wel een populaire tijd om te trouwen! Hopen op mooi weer tegen die tijd!!! Wat gebeurt er met je haar met die behandeling?
Keratherapy - De professionele keratinebehandeling dit is het maar ik doe dan een korte behandeling van zes weken ipv 3/6 maanden omdat ik het eerst uit wil proberen
Oh! Dat ken ik helemaal niet! Heb mijn haar wel eens permanent laten stijlen, maar dan moest ik toch echt na het wassen/drogen nog met de stijltang erdoorheen. Ben heel benieuwd naar het resultaat, krijgen we een voor- en nafoto???
Ik heb weer wat bedacht voor onze bruiloft. Ik heb gisteren een trouwalbum gekocht bij de boekenvoordeel, hij was 2,99 (tip). Nu ben ik van plan om allemaal paarse vlinders uit te gaan knippen en hier kunnen de gasten iets op schrijven. Tijdens de feestavond komen deze in een boom te hangen en na alle happening plak ik ze in de trouwalbum als soort van gastenboek. Betreft de bellenblaas, deze is nu in de aanbieding bij de zeeman. We zijn nu officieel in ondertrouw, daarna zijn we saampjes tapas gaan eten.
Wij zitten te twijfelen tussen een band en een dj, wat zouden jullie doen en waarom? Er is 1 band die ik graag wil, maar die kost incl btw 2400 euro. Nou sorry, maar dat vind ik zeker 2x te veel. Wel wil ik graag dat er gefeest wordt. Maar dat kan met beide. Er moet qua muziek voor ieder wat wils zijn, maar dat kan ook met beide. Hoe vind je een goede band of DJ?
Wij hebben een DJ. Zelf vind ik dat leuker omdat alle soorten muziek gedraaid kunnen worden. Jeetje wat veel geld zeg. Wij hebben voor 900 euro minder locatie, diner, drank binnenlands en buitenlands gedestilleerd en onbeperkt hapjes en de dj
Blijf dit een leuk topic vinden! Even een vraagje: Hoe lang van tevoren zijn jullie begonnen met dingen plannen en ook daadwerkelijk regelen? We willen in november 2014 trouwen, en ik wil niet te hard van stapel lopen, maar ook niet straks achter het net vissen..
Wij anderhalf jaar van te voren met "kijken" wat we precies wilde en een jaar van te voren met dingen echt vast gaan zetten.. Wilde absoluut geen laatste keuze ergens in hebben op deze dag.
Hebben in april de locatie uitgezocht en in optie laten zetten. En trouwen in juli 2014, dus dat was wel al ver van te voren. In juli gaan we beginnen met het organiseren van de rest.
Wij zijn in januari Begonnen met kijken. Eind februari mijn jurk gekocht, die komt eind juni als het goed is binnen. Dan nog een x passen evt vermaken. Uitnodigingen zijn 2 weken geleden deur uitgegaan omdat wij jn vakantieperiode trouwen.
1 januari besloten. Te trouwen, 2 januari 21 juni uitgezocht en toen alles gaan regelen.. Nog een update van mijn keratine behandeling het was na de behandeling mooi stijl en pluisvrij ik wist dat na het wassen mijn krul weer terug zou komen maar helaas kwam mijn pluis ook wat terug (heb een korte behandeling gehad en die zou zo n vier weken bblijven zitten) naar de kapper terug geweest en die hebben overleg met de leverancier.. Daar hoor ik nog meer van.. Ter compensatie mag ik wel de dag voor de bruiloft langs komen voor een extra intensief masker zodat het op mijn trouwdag er mooi uitziet en dan is het even afwachten op de reactie van de leverancier...
Wat onwijs balen Kleintje... Hopelijk kunnen ze er nog wat mee en wat een lieve service dat je de dag voor je bruiloft iig nog langs kan komen! Hier begin maart besloten dat we wilden trouwen (voor de kleine geboren wordt) eind maart in ondertrouw en daarna alles gaan regelen. Onze bruiloft is 28 juni en eigenlijk alles is nu geregeld. We doen t niet heel groot (hebben lunch en avondeten met 30 man, avondeten is bbq van de keurslager) en 's middags een borrel voor 60 man. Ben dan 31 weken zwanger, een heel feest nog 's avonds zou ik niet trekken..
Wij zijn in september in ondertrouw gegaan en in juni getrouwd, we hadden echt ruim de tijd en alles was zoals we het gepland hadden.
Nou we hebben de locatie definitief gemaakt, dus zij gaan nu ook een trouwambtenaar vastleggen. Ook hebben we eind juli een gesprek met een fotograve. In juli ga ik een afspraak maken met de trouwjurkenzaak.
Leuk Selina Hier begint het wel spannend te worden.. Ik lag laatst dw hele nacht te dromen dat ik mijn trouwschoenen kwijt was, door het ziekenhuis (ja heeelll raar) liep en iedereen die ik tegen kwam vroeg of ze ze gezien hadden.. Maar ik had ze gewoon aan?? Dus uiteindelijk kwam ik een half uur te laat bij de trouwambtenaar in tranen omdat ik mn schoenen kwijt was en toen zei ze "maar je hebt ze toch gewoon aan?" zooooo vaag!! Trouwambtenaar is vorige week geweest en het was echt een leuke vrouw!!