Super leuk gemaakt maar wij kennen de mensen niet dus het was wel wat lang maar als je ze kent dan is het denk ik helemaal leuk. (ik denk dan jij degene bent met die kleine die voor een huis staat te dansen
Ik vind het heel leuk, maar idd erg lang heb hem ook een stukje door gespoeld. Maar als er vrienden of fam op stond zou ik hem wel afkijken,
haha, jullie maken twee mannen heel erg blij met het positieve commentaar en, ik zou wíllen dat ik degene was met de baby, met de grotere baby óf met een trouwerij in het vooruitzicht! (ik ben ook erg gelukkig met mijn vriend overigens )
Wat een ontzettend leuk en origineel idee!!!! Te lang vond ik wel meevallen, want ik vond het écht leuk om naar te kijken!! Zal zeker nog leuker zijn met allemaal bekenden
Erg leuk! Als je de mensen kent is het filmpje niet te lang denk ik. Wat een werk om alle teksten uit te schrijven, te plannen wanneer je gaat filmen en dan nog monteren.. Op zich zou het bruidspaar wel wat meer in beeld mogen zijn wat mij betreft, nu speelde de familie en vrienden wat meer de hoofdrol. En... benieuwd naar hoe dit filmpje als uitnodiging verstuurd is. Gewoon via de mail? Ik neem aan dat er nog wel meer info bij hoort (tijd, locatie enz??) En wat doe je met de oudere mensen in de familie die weinig met internet hebben? Maar .... super leuk en origineel!
Ik ben al een aantal maanden geleden gefilmd, en nu 'pas' was het af, dus het heeft zeker veel tijd en werk gekost inderdaad! De overige info hebben ze ook digitaal verspreid, maar hoe ze dat met oma hebben gedaan.. haha, geen idee