Trouwbedankje voor gasten: ideeen welkom :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    wij ook, van de xenos :). Die hadden we in een zijden zakje gedaan met een kaartje eraan.

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Wij hebben er ook een kaartje aan gedaan en hebben er erg veel leuke reacties op gekregen. En wat ik ook leuk vind, de meeste mensen hebben de Boeddha nog ergens staan. Dat wilde ik graag, iets wat niet in de kast beland.

Overigens komen die van ons bij Jos de laat vandaan, die hebben een uitgebreide collectie. Kun je ook ideeën op doen!

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    inderdaad, de meeste mensen zullen niet gauw een boeddha weggooien, je wilt het lot immers niet tarten :p.

4. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Ik heb een keer als bedankje een zelf gebrande cd gekregen met allemaal favo nummers van t bruidspaar, waaronder de liedjes die tijdens de ceremonie werden gedraaid. Erg leuke en persoonlijke herinnering vond ik!

5. HOG

HOG Niet meer actief

Op onze verloving hadden we de bedankjes zelf gemaakt. Een formaat van een ansichtkaart en een merci chocolaatje erop geplakt met de tekst "merci dat jij er was".

6. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik heb toen onze trouwkaart in kleur gekopieerd, er een bedankje onder gezet, en dit op een mercireepje geplakt. leuk en goedkoop!
    Als je het thema high tea hebt, kun je ook een paar theezakjes, verpakt koekje, merci enz. verpakken in bijv. een kopje en dan in celofaanpapier, met een kaartje eraan, je kunt dit zo duur maken als je zelf wilt. (desnoods maak je er een knutselavondje met vriendinnen van;)
    Wat ook leuk is, maar echt wel een werk, als je het zelf doet vallen de kosten mee:
    Picasa Web Albums - Workshop - Theeboeketje
    succes

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Een condoom

met een kaartje waarop staat........kom nog eens langswippen:D

8. 1234

1234 Niet meer actief

Wij gaven als bedankje na de bruiloft een blikje met koffiepads:

http://www.huwelijksbedankjes.nl/shop/product.asp?id={4848EF65-9BEA-4385-90FC-0CC6F50EEDEB}&cat=1

Met onze namen erop en de trouwdatum en de tekst: "Kom je nog een op de koffie?" of iets dergelijks.

9. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden trouwgom. En dat viel echt super goed in de smaak bij iedereen. Wel hadden wij echt veel te veel besteld, dus 1,5 jaar later eten wij nog steeds kauwgom.

10. 1234

1234 Niet meer actief

Haha.. dat hadden wij met die koffiepads.

Wij waren in het begin toen de eerste gasten van de bruiloft naar huis gingen, helemaal vergeten om ze een blikje te geven. We ontdekten dat zo'n beetje toen al de helft van alle gasten naar huis waren. Heel veel hebben we later nog wel alsnog een blikje gegeven. Maar van heel veel wisten we ook niet meer zeker of ze nu wel of niet een blikje hadden. En dus zaten wij nog met een heleboel blikjes met koffiepads. Dus de komende weken hadden we 'gratis' koffiepads. En die blikjes bewaar ik. Misschien wel leuk om te gebruiken in de toekomst voor een traktatie op school of iets dergelijks.

11. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ben zelf niet zo'n fan van trouwbedankjes, vind het meestal va die dingen die meteen in de kast (of prullenbak) verdwijnen..
    Maar ik wil onze gasten toch wel iets meegeven, dus wij zaten te denken om ons bedankje te koppelen aan een goed doel. Waarschijnlijk de Cliniclowns. Dan krijgt iedereen van ons een bedankje (clownsneus) met een kaartje eraan met zoiets als; 'Bedankt voor jullie lach op deze mooie dag'. En dat we namens de gasten iets gedoneerd hebben aan de Cliniclowns. Moet alleen nog precies bekijken wat en hoe..

12. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Cd vind ik heel leuk idee!! Goed te doen ook.

Maar zeg hee die thee-boeketjes!!!!! Dat is wel heel leuk, ik ga dat eerst even één uitproberen. Kijken of ik zelf zo creabea ben dat het ook nog wat lijkt zoals op de foto.
    Bedankt voor superidee!

En dan kan er alsnog een zelfgemaakte cd bij ... zelf mooi voorkantje maken met daarop het dankwoord.
    Ik denk dat ik er zo wel uit ben!

Iedereen heel erg bedankt voor reageren.

13. tulip

tulip Niet meer actief

leuke ideeen allemaal, ik vind die zeepjes heel leuk.

Deel Deze Pagina