Hebben langpootmuggen meerdere levens ofzo??

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliza1986, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Zo zit ik hier nog om kwart voor 2 wakker te bedenken hoe ik een vies goor mormel kan doodde wat mij nu uit mijn slaap houd.

Een vieze gore maar vooral enge grote dikke vieze langpootmug.

Ik heb alles geprobeerd.

Haarlak op dat beest gespoten (van anderhalve meter afstand)
    Stofzuiger erop geprobeerd te zetten maar dan vliegt dat kreng weg
    Boeken er naartoe gegooid schoenen e.d. (mijn onderburen zullen wel denken hhahahaha).

Dacht ik dat ie dood was, ging ik weer rustig in bed liggen vliegt dat kreng weer rond...

En het erge doodslaan durf ik niet want ben paaaaaanisch voor die vieze beesten...

bah bah bah

En nu, nu zit hij er nog steeds en ik ga voor geen goud mijn slaapkamer nog in zucht.

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Awwwww Ik hoop dat je het nog op hebt kunnen lossen..:D,, moest er stiekem wel eenbeetje om lachen dat beeld wat jij schetst haha!

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    En heb je nog wat kunnen slapen?

4. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Goedemorgen,

Ja ik heb nog aardig kunnen slapen NA een bus haarlak op dat beest te hebben gespoten wat serieus nog gewoon weg vloog hahaha maar hij was nu te langzaam voor mijn katten die hebben hem opgegeten.

gelukkig maar hahaha.

Maar serieus hij was echt heel erg groot bah bah bah

5. DCJ83

DCJ83 Niet meer actief

Oh jakkes!! Ik heb eens op een camping gestaan, de eerste keer samen op vakantie met mijn vriend. De sanitaire ruimten zaten vol met die beesten. In elk wc-hokje, in elke douche... mijn vriend heeft er flink om moeten lachen, maar ik had het gauw gehad daar, ik ben ook echt panisch voor die beesten :(

6. Keeley

Keeley Niet meer actief

Haha ik zie het helemaal voor je. :D
    Mooi dat de katten hem opgegeten hebben.

Vind ze ook niet dat je zegt fijne beesten. Brrrr die poten... :(

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben ook als de dood voor die beesten... :) Ik hou al niet van spinnen, en dit is (lijkt) gewoon een spin die je ook nog achterna kan vliegen... :$ :$

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken

Hahahaaaaa:D

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou...
    Ik las laatst horrible nieuws.....

Deze krengen schijnen larven te leggen in grasvelden/voetbalvelden. En de afgelopen winter hebben ze goed overleefd. Bestrijding van deze beesten schijnt ontzettend duur te zijn.

De verwachting is dan ook dat er enorm veel langpootmuggen zullen zijn de komende tijd.

Ik kijk er al naar uit.....

NOT! :(

Vind het ook maar enge beesten en ze maken ook zo'n eng geluid. Brrrr.
    En die opmerking over een vliegende spin vind ik helemaal kloppen. Langpootspinnen (hooiwagens) lijken er wel wat op, maar die hebben geen vleugels.

Maar hoe is het nu met je katten? Zij hebben immers die langpootmug inclusief haarlak opgegeten......

10. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Met mijn kat gaat het goddank goed kwam vannacht nog lekker naast me liggen.

Die langpootmuggen lijken inderdaad op spinnen maar een spin mep ik dood maar bij die langpootmuggen durf ik dat niet.

Dit jaar zijn er inderdaad behoorlijk wat langpootmuggen word er echt niet goed van. Hopen dat deze periode snel voorbij is

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahahaha, er zat zoveel haarlak op die mug, dat jou kat superdeluxe gestylde haarballen uitkotst:D:D

12. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    hahahahahahahahahaha die is goed :D:D:D

Deel Deze Pagina