trouwboeket: kosten en hoe zag het eruit??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo schrik echtvan de prijzen hier zeg. ik denk dat ik tegen die tijd gewoon een mooie bos ga halen bij de bloemist van misschien 10 euro haha. ga daar ecth niet zoveel geld aan uitgeven. hebben jullie die dure bloemen ook naderhand de lucht ingegooit? zodat andere gelukkige ze konden vangen?

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    duur of niet, een mooi boeket maakt het wel af vind ik hoor...dat mag ook best wat kosten vind ik eigenlijk...

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik doe niet aan gooi boeketen vind ik zonde, en de gene die hem zouden vangen zijn al getrouwd

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn boeket komt nog uit het gulden tijdperk en het is hel anders van opmaak en vorm dan alles wat ik zie hier. ik vind ze eigenlijk niet mooi met die bladeren eromheen. ik vind alleen het boeket wat de vader van iemand had gemaakt heel mooi.

mijn boeket had cremekleurige rozen net als mijn jurk was en van die rode knopjes en groen erin verwerkt soort laurierblaadjes. maar de vorm was veel losser en in een langwerpige vorm smal toelopend naar beneden.

mijn boeket is na de dienst en de foto's direct door de eigenaar van de feestzaal in een koeling gelegd om de volgende dag naar een opmaker van speciale schilderijen gebracht te worden. dat kostte toen meen ik 200 gulden dat schilderij. maar ik heb het nog en het hangt nog steeds beneden in de gang hier. inmiddels dus al 16 jaar. ik wilde persé pas trouwen als ik zwanger was en we hebben dus 2 jaar moeten wachten. het symboliseerd voor mij dus meer dan een trouwdag. als mijn dochter later op zichzelf gaat wonen geef ik haar het schilderij mee.

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    @ Blup, ik vind het erg jammer dat je hier zegt dat je geen van de boeketten mooi vindt, op 1 na.
    Iedereen hier heeft haar bloemen met heel veel zorg uitgekozen en dan wil je niet graag horen dat het niet mooi is.
    Nu ben ik wel erg benieuwd naar hoe "geweldig" jouw boeket volgens jou dan wel niet is...:x

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik mag toch zeggen dat het niet mijn smaak is? en ik heb uitgelegd dat mijn boeket anders van vorm is en hoe het eruit zag ik heb geen foto online het is 16 jaar oud. toen ging het nog met fotorolletjes.

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik vind het nogal kwetsend, dat mag ik toch ook wel zeggen???

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

tuurlijk.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Vind het ook niet aardig..

Maar heb echt hele mooie boeketten voorbij zien komen! Die met die 'dure' bloemen vond ik heel leuk! Met al die kleurtjes! Maar vond ze allemaal wel wat hebben!

Wel duur idd! Denk dat als ik ooit ga trouwen zelf de bloemen haal en wat maak, maak heel vaak zelf boeketten!

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Volgens mij is alles ineens duurder, omdat er BRUIDS voorstaat! Net zoiets als BABY.....of POSITIE..... hahaha

Enniewee.....dit was mijn boeket en ik geloof dat het rond de 100 euro kostte.
    Bekijk bijlage 149409

11. Die van mij, geen idee wat de kosten waren.

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Deze is vrijwel het zelfde als die van mij, de prijs scheelt alleen enorm, ik heb er 30 euro voor betaald.

13. koala28

koala28 Niet meer actief

Bekijk bijlage 149413

De totale kosten van onze bloemen was EUR 65,00.
    Daar kregen we voor: Bruidsboeket, 2 corsages, bruidmeisjesboeket en trouwautobloemstuk.

14. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    dit was mijn boeket. waren in totaal 150 euro kwijt voor boeket corsage 2 boektjes voor de bruidsmeisjes en de 3 stukken voor in de kerk

15. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    44
    28
    NULL
    NULL
    mijn boeket en de corsage koste 65 euro bij elkaar...

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Hier mijn boeket, was geloof ik rond de 65 euro kwijt.

Bekijk bijlage 149429

Vind de andere boeketten trouwens ook erg mooi

17. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb op het aoc gezet dus ik zou mijn eigen boeketen en corsages en wat er ook maar nodig is en kan goed met de bloemen winkel hier opschieten dis dat scheelt

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Dit was mijn boeket. Vrienden hebben het voor mij gemaakt en kostte daarom niks.

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

vele mooi boeketten zeg wauw

hopelijk trouw ik ook mar eens snel
    maar ik zal hem zelf maken
    ben paar jaar geleden bloemiste geweest hi hi:)

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dit was mijn boeket, geen idee wat het gekost heeft. Mijn schoonmoeder heeft het gemaakt.

Deel Deze Pagina