Dit was mijn boeket. Voor 15 euro (hou niet zo van bloemen dus wilde er niet veel aan uitgeven, en zeker niet omdat we de volgende dag op honeymoon gingen)
Dit was de mijne! We waren 75 euro kwijt voor mijn boeket,twee kleinere boeketjes voor de moeders met een speciaal gemaakt lint, de corsage voor manlief en nog vier corsages voor onze getuigen en moeders. Bekijk bijlage 149468
Dit was ons boeket. We waren 120 euro kwijt voor een boeket op de auto, het bruidsboeket en 14 corsages. (wat ik persoonlijk echt heel weinig geld vind voor hetgeen je ervoor krijgt, het was ook via een bekend geregeld, dat scheelt natuurlijk)
Wat een mooie boeketten komen ervoorbij! Hier nog geen voorbeeld.. nog niet getrouwd maar voor mij word het zoiezo eenvoud! . ik las net iemand die zei dat het duur was bij bloemiste.. Ook ik ben bloemiste en zeg ook eerlijk dat we er op verdienen.. natuurlijk duh! Bij ons zit je aan een bruidsboeket min. Aan 50 euro.. maar goed, wij werken alleen met de A. kwaliteit, en verwerken vooral in bruidswerk het beste van het beste! en tijd is geld. dus vind ik 50 nog wel meevallen
Wij hadden een boeket voor mij, eentje voor mijn stiefzoontje, corsages en een autoboeket. De corsages en boeketten zijn door mijn schoonzusje gemaakt het autostuk door mijn opa al met al denk ik rond de 70 euro? Dit waren de corsages:
Dit was de mijne, volgens mij rond de 150 euro betaald, incl. corsage man & gasten Was er in ieder geval superblij mee
Ik kijk mee. Inspiratie opdoen....maar verbaas me soms wel over de prijzen zeg. Persoonlijk zou ik zo´n hangend boeketje erg leuk vinden.
de bloemiste waar ik vaak kom, die maakt ze ongeveer vanaf 75 euor. maar idd a kwaliteit bloemen, dus goed spul. ooit een bruiloft gehad en op het moment dat we de corsages kregen gingen de roosjes al slap hangen, een uurtje hingen de roosjes echt al. ook zat er smet op de roosjes en zelfs op de aronskelken in het boeket zat smet. (bruine vlekjes en streepjes) dat vond ik echt zo zonde, dan maar liever wat meer geld en wel kwaliteit , dan geen mooie bloemen. zie nog steeds supermooie bloemen voorbij komen!!
Ik had een knopenboeket, besteld op etsy. Was zo rond de 100 euro inclusief verzenden en we kregen de corsage er gratis bij. Het boeket staat hier nog op de kast, blijft natuurlijk altijd mooi.
Mooie boeketten zijn er langsgekomen zeg! Ik heb er zelf nog nooit bij stilgestaan, maar ineens komt de gedachte in me op dat het eigenlijk best een gekke traditie is om met je trouwen de hele dag met een boeket bloemen rond te sjouwen? Wat zit daar achter? Iemand een idee?
wij hadden een low budget trouwerij omdat ik plotseling zwanger bleek. Mijn boeket was 40,- en de corsage was 6,- samen was het 46,- op de markt van groningen bij de bloemenkraam die er vast staat zeg maar.. op de vismarkt. Moet erbij zeggen dat wij geluk hadden met de dagprijs, de dag dat we het boeket hadden gehaald is de bloemist nog naar Eelde gegaan voor ons naar de bloemenveiling.
Ik schrok me echt wild toen ik ging informeren naar de prijzen van bruidsboeketten... vanaf 75 euro... nou dat vond ik erg veel aangezien de rest van de bruiloft incl kleding iets van 500/600 euro gekost heeft... Dus hebben we op de dag van ons trouwen een boeketje laten maken bij de bloemist. Gewoon gezegd dat het een mooi, beetje biedemeierachtig boeketje moest worden. Daarnaast hebben we toen losse bloemen gekocht en daar heb ik zelf corsages van gemaakt en een bloemstuk voor op de auto. Ben absoluut geen bloemist maar was wel aardig geworden dacht ik In totaal was ik voor boeket, corsages voor man en gasten en autobloemstuk 15 euro kwijt. De bloemstukken in de trouwzaal waren door de gemeente verzorgd. Bekijk bijlage 149612 hier zit het papiertje er nog omheen
ik vroeg mij dus al af, kost het gewoon meer, omdat er bruids- voor staat. Wat als ik nu gewoon een plaatje van een boeket geef en zeg dat ik voor iemand een boeketje wil laten maken, zou het dan niet veel goedkoper zijn, ook al heb je dezelfde bloemen??
Nou wat mij is verteld door de bloemist hier is dat ze s'ochtends voor de bruiloft vaak nog naar de veiling gaan, dus je krijgt ze dan vers van de pers.. en dat zit je aan de dag prijs..