Trouwdag overnieuw doen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stomen kan heel goed, mijn jurk is weer heel mooi geworden. Ga wel naar een goede stomerij. De trouwjurk van mijn vriendin is helemaal verpest door een stomerij. Let daar goed mee op!

2. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Als ik mijn trouwdag over zou doen (was nl ook niet echt een succes, de 1e x) dan zou ik 's morgens lekker rustig romantisch ontbijten, 's middags trouwen op een mooie locatie en dan met zijn allen (alleen naaste familie en beste vriendin) dineren in een klein zaaltje met lekker na-tafelen.
    Zelf zou ik een simpel trouwpakje kopen, aangezien ik de 1e x een 'gewoon' setje aanhad.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het stomen van mijn jurk kostte 83 euro.

Nee, het is juist hartstikke leuk om overnieuw te doen! Helemaal niet raar, juist superromantisch en opnieuw een bevestiging van jullie keuze voor elkaar. Ik vind het erg leuk!

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hey Denise,
    Waarom kopen jullie geen 2 tickets en gaan naar Las Vegas?, je kunt via internet een trouwarrangement uitkiezen, en gewoon voor je eigen gevoel overnieuw trouwen.Als het toch niet belangrijk is dat het rechtsgeldig is, want je bent al getrouwd.
    Voor 430,- heb je al een ticket, en je kunt er ook nog een reisje achteraan maken.Jullie vinden Vegas vast fantastisch, ik zal je ff een paar linken er neer zetten.
    http://www.cheaptickets.nl/index.cfm?de ... &HBX_OU=50
    http://www.chapelsoflasvegas.com/

Hier zijn wij in getrouwd;
    http://www.candlelightchapel.com/

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zou er wel heen willen maar mij moet je eerst knock-out slaan wil je mij ene vliegtuig in krijgen!
    Ben als de dood voor die dingen!
    Zo hoog,kan er eruit,geen raampje kan open, en kan niet stoppen wanneer ik wil!
    Wat erg eigenlijk he hahaha,watje dat ik ben :)
    Ik vindt het vreselijk om zo hoog te zijn en er geen controle over te hebben!
    Denk dat ik van angst mn maaginhoud nooit binnen ga houden in een vliegtuig haha!
    Al klinkt Lag Vegas wel ontzettend gaaf!
    Ik durf alleen niet te vliegen....
    En zwemmen is ook zo'n eind he... haha

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Tsja, maar in Las Vegas trouw je ook niet kerkelijk ;)

Persoonlijk zou ik -als ik in jouw situatie zat- er gewoon een mooie, fijne dag van maken met de familie en vrienden, net als bij een gewoon huwelijk. En ik vind het helemaal niet raar hoor! ;)

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    wij zijn ook in de kerk getrouwd, maar zonder getuigen. hoe kan dat dan? ben een beetje een leek in dat soort dingen.

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    In de protestante kerken heb je ook geen getuigen. Er is vaak wel een ouderling van dienst aanwezig, maar dat is meer om de trouwbijbel uit te reiken.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Een chapel is een kerk, en in Vegas is het een en al chapel, dus je trouwt wel degelijk in een kerk hoor!

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Over de getuigen.... wij hadden in de kerk 2 getuigen nodig maar ja dan kan dat dus nog erg intiem zijn/blijven.

Over de jurk ik weet niet of je er wilt huren, of anders rond kerst een mooie niet te dure gala jurk kopen, dan heb je die nog al veel in de winkels hangen.

Een mooi klein kappeletje of kerkje moet te vinden zijn, informeer eens bij de gemeente, de trouw ambtenaren zijn meestal goed op de hoogte.

Verder alvast een hele fijne dag gewenst, maar ik wil je toch voorhouden dat hoe goed je alles ook plant er altijd wat mis blijft gaan.... helaas ik heb dat ook gemerkt en vaak kan je daar zelf niets aan doen.
    Ik hoop maar dat het jullie de 2de keer wel lukt om alles "juist" te krijgen. En dat de nare smaak een beetje verdwijnt.

Deel Deze Pagina