Maar net wat we willen. Scheelt nogal per jaar.. vorig jaar wknd weg met z'n 2tjes. Jaar daarvoor uit eten met z'n 3tjes en daarvoor weer weekendje weg..
Altijd samen. Al gaan wij tegenwoordig nooit meer uit eten op onze trouwdag, dat is het hoogseizoen voor mij mans bedrijf, en dan lukt het echt niet om samen weg te gaan. We gaan na het hoogseizoen altijd een weekend samen weg om onze trouwdag te vieren.
Hier zouden we met z'n allen gaan, maar ik ben sowieso niet iemand die onze kinderen naar oppas zouden doen om met z'n tweeën iets leuks te doen. Wij horen als gezin bij elkaar dus doe graag dingen met z'n allen.
Wij hebben volgende week onze trouwdag en gaan met ons 5en uit eten. Soms doen we er ook helemaal niks aan.
We zijn in de zomer getrouwd en vorig jaar waren we op vakantie met onze trouwdag. Dan kun je er niet echt omheen om met het hele gezin te gaan. 😊 Maar als we thuis zijn regelen we een oppas en gaan we met zijn tweeën. Wij regelen eigenlijk iedere maand een keer oppas om zo iets samen te kunnen doen. Uit eten of een feestje van vrienden. Dat is op zijn tijd ook gewoon nodig vind ik. Even samen eruit. Tot nu toe wel alleen 's avonds. Overdag doen we dingen met zijn drieën.
Met z'n vieren. Met ons trouwen waren ze er ook bij dus als we het vieren ook. Maar we vieren het niet altijd uitgebreid. Dit jaar 5 jaar getrouwd en dat is op een vrijdag dus denk dat we dan wel uit eten gaan
Het zou er voor mij een beetje vanaf hangen of de kinderen ook bij de bruiloft aanwezig waren. Dan kan ik me voorstellen dat je misschien ook met z'n allen herinneringen op wil halen aan die mooie dag. Anders zou ik met z'n tweetjes gaan, heerlijk even samen.
Met z'n tweeën. Lekker romantisch eten en de nacht alleen hebben. Maar dat doen wij wel vaker dan 1x per jaar Ik ga sowieso liever zonder kinderen uit eten, gewoon lekker samen doen waar je zin in hebt. Met de kinderen gaan we ook wel maar dan vaker ergens lunchen dan 's avonds.
Tot nu toe hebben we het met zn tweeen gevierd. Maar dit jaar moeten we even kijken, 3 kinderen is toch moeilijker onder te brengen. En ik vind het ook wel gezellig om wat met het gezin te gaan doen.
Uiteindelijk toch met zijn tweetjes ontspannen en gezellig uiteten geweest. Kids aten bij opa/oma voor hun ook een feest
Wij zijn nu 4 of 5 jaar getrouwd (?!) en we komen daar meestal een week later achter wij wieren dit dus nooit, maar als wij wat te vieren hebben doen wij dit altijd met onze dochter erbij. Maar he moet doen wat jullie willen, een keer zonder kinderen uit eten us toch ook leuk!
Wij gaan doorgaans met 't gezin maar we hebben niet makkelijk oppas vlakbij. Als opa en oma nog om de hoek zouden wonen zouden we het ook wel graag samen doen.
Ik zou samen gaan denk ik. We gaan gemiddeld al 2x per maand uit eten met gezin, dus dan zou ik een keer met zijn tweetjes gaan.
ik zou lekker met z'n 2tjes gaan, even quality time als man en vrouw.. edit: spuit 11, ik zie dat het om gisteren ging nog gefeliciteerd met jullie trouwdag..
Onze dochter is geboren op de dag dat wwij 2 jaar getrouwd waren. Hier vinden wij dochters verjaardag belangrijker en onze trouwdag komt later en dan gaan we wel met z'n tweetjes