Trouwdag vieren met baby 7 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Spikkeltje, 10 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Eind augustus hopen wij onze trouwdag te vieren, ons zoontje is dan bijna 7.5 maand oud. We willen graag die dag iets doen dat ook voor onze baby leuk is, maar qua inspiratie komen we niet echt veel verder dan de dierentuin (en daar zijn we vorige maand al geweest... Hij vond het overigens wel heel leuk.) Zijn de Drunense duinen iets voor een baby en is dat te doen of gaat 'ie dan zand zitten eten?
    Wensenlijstje: max uurtje vanaf Dordrecht, draagdoekvriendelijk (tropische tuin valt dus af), leuk voor baby. Wie denkt met ons mee?

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.934
    3.945
    113
    Voor een baby van 7,5 maand is eigenlijk alles nog wel leuk hoor, zolang het niet te koud, te warm of te lawaaiig is en hij/zij rustig een dutje kan doen als het daar tijd voor is.
    Dus ik zou gewoon iets kiezen wat daar aan voldoet en wat jullie zelf vooral leuk vinden.

Ik begrijp dat het een gezinsuitje is? Of worden er meer mensen uitgenodigd?

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Met 7 maanden is het voornamelijk kijken, meedoen gaat nog niet echt. Wij kwamen nooit veel verder dan diverse dierentuinen.

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Misschien een museum. Schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van baby's.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Stedentrip(je) is goed te doen met kleintje in draagdoek. Een kleintje van die leeftijd maakt het niets uit wat je doet, als het kindje maar bij de ouder is. Dragend kun je helemaal alles doen :)

Stedentripje met museumbezoek is leuk. Denk eventueel ook aan een vliegreisje. Ik ben onlangs voor 30 euro retour gevlogen (op dezelfde dag) naar een Europese stad. Nee, er kwamen geen toeslagen meer over heen. Poosje terug trouwens ook nog Londen, kosten: 60 euro,

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Zwembad? Maar dat is voor jullie misschien niet zo leuk haha. Of weekendje center parcs?

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Het is dan vooral wat jullie leuk vinden om te doen. Met een baby van 7,5 maand hoef je er nog geen rekening mee te houden met wat hij leuk vindt.

Drunense duinen zou ik niet doen.
    Als het gaat om een fijne wandeling zou ik een andere locatie zoeken.
    Sommige stukken zijn echt diep zand, loopt niet zo fijn. Daarnaast is het een mega populair losloopgebied voor honden.

Deel Deze Pagina