Op 2 maart zijn mijn man en ik 1 jaar getrouwd! Omdat ik dit best bijzonder vind wil ik graag wat leuks doen. Als we het geld hadden gehad (lees: als ik een baan had gehad) dan hadden we familie en vrienden uitgenodigd bij ons thuis en het buffet van vorig jaar nog eens dunnetjes over gedaan. Maar dat wordt ons toch een beetje te gek. Toch wil ik iets leuks maken van die dag. Wat doe jij op je trouwdag? En wat doe je met een bijzonder huwelijksjubileum (voor mij dus 1 jaar, dan wss 5 jaar, 10 jaar, ect.)? Ben heel benieuwd!
Wij hebben oppas geregeld en zijn met zijn tweetjes uit eten gegaan. Ik vind persoonlijk mijn trouwdag ook niet zo heel bijzonder, maar vond het een mooi excuus om samen uit eten te gaan!
Wij gaan elk jaar met z'n 2en uit eten naar hetzelfde pannenkoekenrestaurant Dit jaar waarschijnlijk niet, dan genieten we van ons kleintje die net geboren is.
wij doen een minuut stilte.... nee, meestal even uit eten met zn tweetjes, maar afgelopen jaar lekker naar de dierentuin geweest met zn drietjes, en s avonds een dinertje gemaakt toen de kleine op bed lag. ow, krijg wel elk jaar een giga bos rode rozen van m
Vorig jaar april (waren toen 1 jaar getrouwd) zijn we samen naar de Efteling geweest. Daar hebben we ook onze trouwfoto's genomen, dus even samen terug was erg leuk! Daarna zijn we uit eten geweest bij een restaurantje. Toevallig waren we op de dag dat we 1,5 jaar getrouwd waren ook in de Efteling, puur toeval omdat we nog met mijn moeder en zusje eens zouden gaan en uiteindelijk door werkroosters van beide op die dag uitkwamen. Dit jaar, geen idee. Ik wil wel graag weer uit eten met manlief, maar wat we de rest van de dag doen weet ik nog niet... Mss kan ik in dit topic inspiratie opdoen
Ik hoop dat ik ook bloemen krijg, hopelijk met dezelfde bloemen als in mijn bruidsboeket. Vond het toen zo bijzonder! Had nog niet eerder een boeket gezien met die kleuren. IK GA TROUWEN / BEN GETROUWD Hyve - hyves.nl En het rook vreselijk lekker. Denk dat onze ouders 's middags even op de koffie komen. We hebben ook nog een stuk bruidstaart in de vriezer maar ik heb geen idee of dat nog te eten is na 1 jaar! Ook hebben we nog een fles echte champagne staan die we op onze bruiloft cadeau kregen dus die maken we ook soldaat. Misschien dat we onze buurtjes 's avonds voor een borrel vragen. Wilden we toch al een tijdje doen. Kunnen ze gelijk meehelpen om die taart op te krijgen (hoop ik).
Wij vieren het elk jaar 'groots'. Ik hou dr van haha. Een keertje met de hele bups naar het Omniversum geweest en daarna steengrillen bij ons thuis. Een keertje wezen bowlen en daarna eten bij ons. Een keertje een BBQ gegeven in het park. Onze groep bestaat meestal uit zo'n 26 personen. Je hoeft t niet duur te maken natuurlijk. Je kunt ook vragen of iedereen wat te eten meeneemt zodat je dat gezamelijk op[ kunt eten. Is hier heel normaal.
Wij gaan over 2, 5 maanden trouwen, we trouwen op mijn verjaardag.. dus dan zullen we elk jaar bezoek hebben. Zou het wel leuk vinden om met je gezin iets te ondernemen. .
Wij gaan meestal gewoon lekker uit eten met het gezin...onze 1e trouwdag hadden we al een kindje...en die gaan nu gewoon allebei mee hoor...horen erbij!
Meestal gourmetten wij op de dag zelf gewoon thuis met ons gezin, evt schoonouders zijn er vaak ook bij. Of ze komen koffie drinken met een stukje taart erbij. In dezelfde week is mijn beste vriendin jarig en dat vieren we dus met een grote gezamelijke barbeque. zij nodigt haar familie en vrienden uit en ik die van mij. (wij hebben heel veel gezamelijke vrienden uit de wederzijdse families, dat scheelt , iedereen kent elkaar dus) Is altijd erg leuk. Dit jaar is voor ons 5 jaar, weet nog niet of we iets extra's doen. Zo is het ook altijd erg leuk. Oh ja, en je bruidstaart kun je dus nog wel eten hoor, daar zijn ze volgens mij op gemaakt (enorm veel suiker) Veel mensen eten hem ook op wanneer het 1e kindje geboren is.
Wij gaan elk jaar naar de locatie waar wij op onze bruiloft hebben gegeten, het feest gegeven hebben en overnacht hebben. Wij gaan dan samen eerst wat eten en daarna altijd de bruidsuite in met een grote jacuzzi. Heel bijzonder. ( het is alleen jammer dat jaarlijks het geldtel moment niet meer terug komt hihi) Het jaar dat onze dochter is geboren hebben we trouwens overgeslagen.
Dat wokken, gourmetten en steengrillen klinkt erg leuk en lekker! En elk jaar de bruidssuite, wat een luxe . Misschien gaan wij ook wel terug naar dat hotel als we 5 jaar getrouwd zijn. BBQ klinkt ook heel erg leuk alleen 2 maart is nog wat aan de koude kant Denk dat wij er de volgende keer ook niet veel aan doen, tis alleen dat ik 1 jaar toch wel bijzonder vind. Heb net nog weer wat dingetjes in ons receptieboek geplakt (moest nog steeds). Herinneringen komen dan gelijk weer boven... En ik vraag me nog steeds af wat ik met mijn jurk zal doen. Hangt op zolder en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om die weg te doen.
Het aller aller belangrijkste is dat jullie lekker met z'n tweeën zijn. Je kan ook in het donker een soort picknick houden, met kaarslicht natuurlijk. Kleedje op de grond, kaarsjes aan en lekkere dingetjes erbij. Zoek het nummer op waar jullie je openingsdans op gedanst hebben en voila. Op en top romantiek. Glaasje bubbels erbij.