Ik nodig mijn vriendin via sms uit om mee te gaan naar een concert, omdat ik ECHT dacht dat mijn vriend het niet leuk zou vinden en alleen mee zou gaan als ik niemand anders had. Heb van mijn vriendin nog geen antwoord, maar mijn man komt net thuis en zegt dat hij WEL heel graag met mij daar heen wil. Totale miscommunicatie dus. Nu vind ik het voor mijn vriend heel sneu, maar kan ik mijn vriendin nu nog zeggen dat het een misverstand is? Vind ik ook zo raar... Wat moet ik nou?
gewoon zeggen zoals het is. Dat je dacht dat je man het niet leuk vind maar hij het toch wel leuk vind. Ga je andere x met je vriendin.
Nee ik vind niet dat je dat tegen je vriendin kan zeggen. Maar ik ben dan ook iemand van mijn principes. Als je vriendin eerst gevraagd heb kun je nu niet ineens zeggen dat ze toch niet mee kan. Tenzij ze zelf aangeeft niet te kunnen natuurlijk, daar moet je dan op hopen. Ik zou als oplossing met je man naar een ander concert gaan. Er is vast nog meer wat hij leuk vindt toch.
Nou eerst zou mijn man wel mee. Hij vind die muziek niet superleuk, maar vind zo'n avondje samen weg wel heel gezellig en had er ook echt op gerekend dat hij mee kon. En ik meende dat hij niet perse hoeft en het ook prima vindt als ik met iemand anders ga.
Nee, dat kun je niet maken. Ik zeg: met vriendin naar dat concert en met man maar een ander avondje uit plannen.
Ik zou echt een andere keer met je man gaan hoor. Is toch sneu voor je vriendin om haar blij te maken met een dooie mus.
Absoluut met je vriendin gaan. Zij kan er niks aan doen dat jij een inschattingsfout hebt gemaakt. Je man zal daar toch wel begrip voor hebben?
gaan met vriendin. maar mijn vent zou er ook totaal dan geen probleem mee hebben en zelf al zeggen: ga maar met je vriendin. ik maakte het wel goed met hem op een andere manier. daar kan geen concert tegen op whahaha
Absoluut met je vriendin gaan. Je kunt t niet maken om nu te zeggen dat t feest niet doorgaat. Ik zou een ander leuk afspraakje met je vriend plannen. Iets wat hij zelf ook echt leuk vindt.
beetje sneu voor je vriendin om nu te zeggen dat het niet doorgaat denk dat je man toch ook wel begrijpt dat je haar nu niet meer kan afzeggen?
Met je vriendin gaan! Dat kun je niet maken, hoe zou jij het vinden? En iets anders met je man plannen
nee je hebt je vriendin al gevraagd, dus het lijkt mij wel zo netjes om je aan die belofte te houden. en ik denk dat je man het heus wel zal begrijpen, ga je met hem toch een keer lekker romantisch uit eten of zoiets?
Jou man kent het verhaal, zegt die uit zichzelf nu niet: ga lekker met je vriendin? Ik zou idd met me vriendin gaan, ander avondje uit met man plannen.