Ik krijg een bos bloemen van mijn man met wat leuks Voor hem koop ik ook wat leuks 's avonds gaan we samen uit eten Als we weer thuis zijn komen onze ouders en broers nog even een kopje koffie drinken met een gebakje. Krijgen dan vaak ook een bosje bloemen oid.
dit jaar in augustus zijn we vijf jaar gehuwd en in november 10 jaar samen... we vieren eind deze maand met een citytrip in Barcelona (gaf ik mijn man als verrassing)
Een korte update: Ik heb een mooie bos bloemen gehad van mijn man, ben er zooo blij mee! Dezelfde bloemen en kleuren als in mijn bruidsboeket! Dat blijft speciaal natuurlijk. Vanmiddag de ouders op bezoek gehad en we hebben de bruidstaart weer gegeten. Na een jaar in de vriezer nog steeds erg lekker! Vanavond wat buren op visite (zouden we al langer een keer op de borrel vragen) dus dat wordt vast gezellig.
Wij doen niet aan kado's maar verrassen elkaar met een leuke dag. Jaar 1: feestje in de tuin met thema en buffet waar we vrienden en familie hebben uitgenodigd Jaar 2: ik had een jacuzzi voor een week in de tuin geregeld. Was super! Jaar 3: een liefdesbrief van man, als gezin naar het dolfinarium en een picknick op het strand Jaar 4: ik had een privé avond geboekt in een welnesshoeve , we waren dus de enige klanten die avond. Ben heel benieuwd wat mijn man dit jaar organiseert
Dit jaar ook voor het eerst. We maken er een verlengde huwelijksreis van. Bij ons wordt het elk jaar gevierd. Ook de dag dat we wat zijn begonnen. Al kwam ik er vorige week (dmv een agenda uit 2004) achter dat we al een dag langer samen zijn. Oeps, haha. Manlief lag ook dubbel, zeker omdat onze trouwdag erop uitgekozen was.
Mijn ouders komen elke jaar langs en dan hebben we koffie met gebak. Meer doen we er ook niet aan. Alleen het eerste jaar zijn we ook nog wezen eten in het restaurant/partycentrum waar we ook onze bruiloft hadden. Dit was gratis als cadeau van het partycentrum.
Helemaal herinneren doe ik t niet precies maar volgens mij hebben we op onze eerste trouwdag onze ouders, zus en broer uitgenodigd om een stuk taart te komen eten. Wij hadden de bovenste laag ingevroren en ondanks dat ik er vooraf m'n twijfels over had bleek hij nog steeds heerlijk te zijn! Verder zullen we waarschijnlijk wel het trouwalbum en dat van de huwelijksreis hebben bekeken.
Ja die bovenste laag hadden we dus ook ingevroren! Het hele jaar al zitten twijfelen.... zal die op 2 maart nog wel te eten zijn? Neem zo nog een stukje en dan is ie echt op. Gisteren was het overigens gezellig :-D
wij doen niets.. want als we iets doen.. komt het van mijn kant en nooit van mans kant.. dus trouwdagen zijn net zoals alle andere dagen. als je wel wat wilt doen dan zou ik idd een leuke taart doen met fam..
Wij gaan altijd uit eten. Dit jaar zijn we 5 jaar getrouwd, we willen nu met onze getuigen en de kids uit eten gaan.