Jaaaah, de telegraaf bevestigd aftreding Beatrix... Om 19:00 toespraak op tv... Na eeuwen zomaar weer een koning.....
Zou het?? Ben benieuwd, vind het al zo knap dat ze het zo lang heeft vol gehouden, ik heb er respect voor, zeker na wat ze de afgelopen tien jaar allemaal te verduren heeft gekregen in privekring.
Nou idd... al hoewel ze ook af en toe heerlijk op vakantie kon hoor. Maare t is bevestigd door t hof... dus ga er wel van uit
is al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/417186-beatrix-houd-maandag-avond-haar-toespraak-5.html#post14403915
Ik heb de tv aangezet Dus idd geloof ik het wel. En natuurlijk kon ze lekker op vakantie, maar eerlijk ? Ik zou echt niet in haar schoenen willen staan hoor,
Nou in meerdere kranten wordt t al bevestigd.. dus denk niet dat t grapje is.... de toespraak is al eerder op de dag gemaakt.. vandaar
Ze valt nog in oude garde hè. Ik ben toch benieuwd wanneer die ouwe tang van engeland met pensioen gaat
Naja tenminste niet zoals in Engeland.... pas als ze dood gaan... die koningin doet t ook al bijna een eeuw
Haahahaha ook leuk een fossiel toch Is traditie idd.. maar vroegah werden ze niet zo oud.. zaten ze met 16 al op de troon ofzo