Wij zijn 6.5 jaar bij elkaar. Wij zijn 4,5 jaar getrouwd. 11-06-2004 was onze trouwdag en we zijn in Kasteel de Haar in Haarzuilens getrouwd! was een hele mooie dag en prachtige omgeving, overigens was 7 weken en 1 dag zwanger van onze dochter. Wij zijn op huwelijksreis in Amerika (florida) geweest.
29-07-2005 in kasteel terworm in Heerlen. Daarna superfeest gehad in een oud kruithuis in maastricht.
wij 22-08-2003 vijf jaar dus alweer. en wij zijn gewoon lekker standaard getrouwd in oud stadshuis. wel heel mooi. en lekker simpel feest thuis. en daar word nu nog over gesproken dus dan is het altijd goed.
Over ons feest wordt ook nog steeds gesproken. Het was 30 graden buiten, in het kruithuis was de airco kapot, en daar was het makkelijk 40 graden binnen. Het regende tot het zeek 's avonds, dus iedereen moest binnen blijven. Iedereen was zeikenat van het zweten, maar ze hebben zich stuk voor stuk super geamuseerd. Ze zeiden allemaal als het niet zo gezellig was geweest waren we allang weg gegaan.
Wij zijn hier in Rdam op 21-01-2006 getrouwd net als ilja 3 dagen een super feest gehad en ''officieel'' in turkije getrouwd ook weer anders
op 17-09-2005 Dus morgen insha Allah 3 jaar! Dat was de datum van het schrijven in de moskee. Trouwfeestje gegeven in een groot restaurant in de Ramadan in Egypte.. niet in witte jurk maar in zwarte abaya met glimmertjes! De trouwjurk hebben we later aangedaan en met een klein clubje nog eens taart gegeten, dit vooral om mn schoonmoeder een plezier te doen. Toen wij trouwden was zij in Egypte dus was er niet bij in Nederland!
Wij zijn 27 mei 2008 getrouwd, nog maar net dus... (we hadden toen niet eens zolang een relatie, maar zijn waanzinnig gelukkig met elkaar) En we zijn getrouwd in onze woonplaats
20-04-2007 in Hellevoetsluis. We kenden elkaar al heel lang en woonden ook al heel lang samen. Trouwen hoefde voor mij niet zo, maar ..... het was echt een topdag Zou het zo weer doen!
wij zijnop 24/02/07 getrouwd heb die dag een klein triouwfeest gedaan de maand erna men echt trouwfeest duurdde 3 dagen
op 24 november 2002 hebben we een relatie gekregen, en 4 jaar later op 24 november 2006 zijn we getrouwd. We zijn getrouwd in het gemeentehuis van gemeente Rijnwoude, omdat dat een heel groot gemeentehuis was, waar al onze familie bij kon zijn. De bruiloft zelf was helemaal gothic/middeleeuws/fantasystijl. Het was echt geweldig, en we hebben er echt supermooie trouwfoto's van!
Wij zijn getrouwd op 27 april 2007 in Harderwijk! Het was echt een superdag (en het is nog steeds leuk! )
Wij zijn pas getrouwd op 1-08-2008 in Nijmegen! 6 jaar samen! En hebben samen een mooi dochtertje van 18 maandjes!
Erwin en ik zijn op 12-3-2004 (als je het kort zegt: 1-2-3-4) getrouwd op het gemeentehuis in Zaandijk. Na de huwelijksvoltrekking hebben we een grote receptie gegeven op de Koemarkt in Purmerend. Omdat ik toen 7 maanden zwanger was, had ik geen fut en puf voor een knallend avondfeest, maar toch hebben we het 's avonds erg gezellig gehad, want we zijn met onze familie (pappa's, mamma's, broertjes, zusjes, opa's en oma's en mijn peetoom en peettante) heerlijk wezen eten bij hetzelfde partycentrum waar we de receptie hadden gevierd. We hadden een heerlijk lopend buffet met alles erop en eraan. Daarna zijn we op huwelijksreis gegaan, die hadden we cadeau gekregen van onze ouders. We hadden een lang weekend verblijf in een VIP cottage van de Eemhof cadeau gekregen, en we hebben het echt heerlijk gehad !
29-09-2006 te Bunschoten, kerk Amersfoort en feest in Nijkerk. Een bruiloft met alles erop en eraan. Een super dag.