Hoi meiden, Ik moet even dit delen ben ZOOOO HAPPY Het is me gelukt om onze trouwdatum vast te stellen op 11-11-2011. Wat begon als een geintje zo een jaartje of 8 geleden word nu werkelijkheid. Iedereen om ons heen ging toen trouwen dus kregen wij ook de vraag van en wanneer jullie, mijn vriend was die vraag zo zat dat hij voor de gein zei 11-11-2011 als we nog bij elkaar zijn Vanmorgen om 8:00 gebeld en ik was de 1ste Ze hebben mijn naam en telefoonnummer genoteerd en nu word ik terug gebeld voor verdere gegevens maar ze bellen maar niet. Ik meteen weer in de stress ik weer denken heb ik wel het goede nummer gegeven enzo . Moet straks naar school zal je zien dat ze onder de les bellen Ik ben toch zo blij, had gehoord dat sommige gemeentes al vol stonden die dag. Gelukkig kon je in onze gemeente pas met 13 maanden van te voren bespreken. Heerlijk dat ik het hier even van de daken kon schreeuwen Niemand om ons heen weet het nog dat de datum gelukt is. Zijn er nog meer meiden die op deze datum gaan trouwen? Groetjesss Jetje
Gefeliciteerd! Leuke datum hoor! (kun je 's avonds nog even met je lampionnetje, in je trouwjurk, langs de deuren) Wij zijn 06-07-06 getrouwd.
Gefeliciteerd! ik wil ook op die datum haha maar helaas gaat dat hier niet op geniet maar van jullie dagje dan volgend jaar is echt een leuke datum!!
Fijn dat jullie een datum hebben, dan kan het jaar van voorbeiden beginnen. Zelf hadden we niets met een bepaalde datum, elke dag word tenslotte JOU bijzondere dag, maar wij zijn ook in november getrouwd en ik zou dat zo weer doen - met dezelfde man! - want het was een prachtige dag. Strak heldere lucht, koud maar goed te doen zonder jas, gewoon geweldig!
Bedankt voor jullie reactie. Ik loop de hele dag al met een Als de kleine er is ga ik rustig opzoek naar een trouwjurk. Jacky@ ook een leuke datum 6-7-6 Vrienden van ons zijn 8-9-10 getrouwd vond ik ook wel grappig.
Wat leuk! Wij wilde 09-09-09 (we hebben iets met 9) maar we hadden het geld er toen niet voor en zwanger van Emma en wilde niet zwanger trouwen. We moeten nog steeds een datum hebben. (en een geldboom hihi)
Gefeliciteerd! En al vast een super leuke dag en voorbereiding voor 1 van de mooiste dagen van je leven toe gewenst!
Mijn vriend en ik roepen ook al 9 jaar dat we op die datum gaan trouwen maar aangezien we nu al genoeg te regelen hebben (want 28 weken zwanger ) gaat het denk ik niet lukken. Maar jullie gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!
Gefeliciteerd!!! Mijn moeder is afgelopen zondag getrouwd op 10-10-2010, de dag van de verdraagzaamheid.