We hebben onze trouwdatum geprikt hihi!!!! We zijn om 31 december 2007 uitgekomen! Expres wat later ivm de komst van de kleine en zo kunnen we nog lekker sparen en de kleine is dan net 1 jaar als we trouwen!!! Vind het echt helemaal geweldig haha!!! We hadden al even trouwplannen maar nog helemaal geen datum ofzo maar nu ineens kregen we een ingeving om op oudjaarsdag ongeveer te gaan trouwen. Even checken of dat ook kan natuurlijk,anders zal het ietsjes eerder worden!! Kben helemaal happy nu Liefs,Denise
Haha ja de kleine is dan ons bruidsmeisje. Nu nog een leuk bruidsjongentje vinden tegen die tijd van de zelfde leeftijd ongeveer Zie het al voor me haha!
Jah he haha!!! Knallend de huwelijksdag afsluiten Wel een hele bijzondere oudjaarsdag zo vind ik haha! goed bedacht he
Thanx!!!! We hadden al trouwplannen maar nog helemaal geen datum. Binnenkort even kijken hoe en wat alles enzo voordat we het gaan vastleggen! Wel gek hoor hihi
dat komt natuurlijk door je haar denise die heeft nu iets van chips strakkies kaapt iemand er voor me neus weg ze ziet en nu zo ....... uit hihihi leuk hoor meis voor jullie, hopelijk kan het op oudjaarsdag ik heb geen idee eigenlijk heel veel plezier met al jullie voor bereidingen
Heeeeee leuke site!! Echt spannend hoor trouwen!! Als je nog een bruidsjongetje zoekt mag je straks ook mijn zoontje lenen hoor Maar daar heb je natuurlijk nog genoeg tijd voor om na te denken
Tot nu toe kan je hier op oudjaarsdag trouwen hierzo zag ik net op internet Haha zou het door mn haar komen denk je haha!!! Had ik het eerder moeten doen geloof ik
Ben ook blij dat we deze datum tot nu toe kunnen doen!!! Ga maandag wat informeren enzo,niks staat nog vast dus er kan vanalles veranderd worden nog maar dit is wel onze datum die we echt hopen te kunnen behouden!! Knallend het huwelijksnacht in haha
Hey meiss.. Gefeliciteerd!! Leuk idee hoor 31 dec. Heel veel plezier met de voorbereidingen!! Veel liefs Daan
Leuk dat je een datum hebt. Dan kun je lekker alles gaan regelen voor de trouwerij... Is ook heel leuk. Maar goed, eerst nog de geboorte he!!