Of gewoon niet te veel denken: Wij hadden afgesproken om te trouwen en ik zou wel even t gemeentehuis bellen (tussendoor op mijn werk). Dus ik zei aan de telefoon: heeft u nog ergens in juni een gaatje op een vrijdag? Dat hadden ze, op 4 juni, ik kon de tijden nog kiezen. Dus toen zei ik doe maar eind van de middag ofzo. Ooh zei hij, als je het om 16.00 uur doet is het iets goedkoper... 4 juni om 4 uur werd het dus Top dag gehad!
Wij zijn in oktober getrouwd en hadden stralend weer en zon met 20 graden. Mijn man is 19 juni jarig en zoontje 20 juni en dat hebben we eigenlijk nog nooit buiten kunnen vieren. De oudste 2 zijn van 13 september en dan is het eigenlijk altijd wel mooi. Met andere woorden, in Nederland is het niet echt te voorspellen. Rietlanden is ook een mooie plek, zat bij ons toen al vol helaas.
Ik zou kijken naar de praktische kant. Het kan altijd snikheet of koud en regenachtig zijn in Nederland. Dus kiezen voor jullie locatie en dan naar de eerst beschikbare datum op een vrijdag of zaterdag.
Wij gingen juist voor mei omdat het jaren er voor in mei mooier was dan in juni. Verder voor het weekend in verband met gasten die van ver kwamen.
Ik ben bang dat wij in mei net aan het verhuizen zijn. Vandaar ook juni/juli. Mei zijn inderdaad wel vaak mooie dagen. Hopelijk weten we snel de planning van de bouw, dan kunnen we kijken of we mei ook nog kunnen overwegen.
Wij hebben op de 22e verkering gekregen en wilden op een zaterdag trouwen en hebben toen dus een maand gekozen waarvan de 22e op zaterdag viel.
Wij wilden graag op een vrijdag in mei. Vind ik gewoon een leuke maand. Heerlijk de lente! De 11e viel op een vrijdag, dat jaar waren we 11 jaar getrouwd dus dat leek ons wel een mooie datum