trouwdatum prikken

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Wij zijn getrouwd op de dag dat wij 10jaar samen waren. Betere manier om het jubileum te vieren was er niet. Dit was in juni, we hebben prachtig weer gehad! We hebben mazzel gehad met het weer overigens, gelijk de dag daarna kwam het weer met bakken uit de lucht.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Nog niet getrouwd, maar als we gaan trouwen (over een paar jaar), dan doen we dat op de dag dat we elkaar leerden kennen :).

3. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Wij zijn zijn op 20-05-2005 getrouwd. Alles in een half jaartje geregeld. We hadden mazzel toen we de datum gingen bespreken had er op het gemeentehuis net iemand afgezegd. We wilden graag op een vrijdag in mei.
    We zijn op valentijnsdag in ondertrouw gegaan.

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    wat een leuk topic, ik ben afgelopen donderdag ten huwelijk gevraagd op de dag dat we 10 jaar samen waren. We gaan waarschijnlijk volgend voorjaar trouwen, had september wel wat gevonden maar met een bevalling in die maand lijkt me niet praktisch;).

5. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wij gaan 28 september trouwen:D

Afgelopen zomer ten huwelijk gevraagd, en wij wilden graag trouwen rond de datum dat we elkaar hebben ontmoet en dat was 25 september. Nou valt die dag dit jaar op een dinsdag geloof ik en dat vonden we niet zo handig. Wilden graag op de vrijdag trouwen dus de vrijdag erop gepakt!

Wel nog heel toevallig bedacht ik me later ineens dat 28 sept ook de datum is waarop we de sleutel van ons eerste huisje kregen en toen ik een keer in mijn zwangerschapsdagboek zat te bladeren zag ik dat 28 sept ook de dag is geweest waarop mijn vriend voor het eerst ons kindje voelde!

Dus voor mij geen andere datum meer!

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    13-08-2010 zijn wij getrouwd, vrijdag de 13e en eigenlijk kwam het zo uit. We wilden graag 20-08-2010 trouwen, omdat ik 08-08-2008 gevraagd ben. Als je de eerste 2 streepjes weg laat staan de jaartallen dus achter elkaar maar onze feestlocatie kon niet... Dus toen een weekje eerder en dat was vrijdag de 13e. Ach, beetje het lot tarten vonden we nog wel leuk ook :D Alles goed gegaan, heel de week regen gehad maar op onze dag enkel zonneschijn. Niets mis gegaan (op het instorten van de taart na, maar dat kwam door personeel...)

7. Within

Within Niet meer actief

Wij zijn 21 mei getrouwd, niet echt om een speciale rede.

Mijn man wilde Mei of Juni, Ik een vrijdag. Omdat Juni volstaat met verjaardagen kwamen we op Mei uit en toen is het 21 Mei geworden. De dag er na waren we precies 4,5 jaar samen en de dag dat we 4 jaar samen waren zijn we in ondertrouw gegaan.

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier ook, we zijn op dezelfde dag getrouwd! :D

Deel Deze Pagina