Trouwen 20-07-2007

Discussie in 'De lounge' gestart door marie, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie

marie Lid

13 jan 2006
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Wij gaan trouwen 20-07-2007! Zijn er nog meer mensen met deze populaire datum?

In ieder geval jullie natuurlijk Fem! (heb zoals je dus ziet het onderwerp hier naar verhuisd. is beter inderdaad).
    Wij hebben de locatie en trouwauto nu geregeld. Morgen ga ik achter de band aan want daar zijn we nu ook uit. Nu maar hopen dat ze nog kunnen. En afspraken maken om een jurk te passen.

Het enige wat ik heel moeilijk vind zijn de bedankjes. Alle tips zijn dus welkom!

Gr. Marie

2. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Nee, deze mooie datum hebben wij niet maar wij gaan trouwen op de mooie datum 08-08-08.

Heel veel plezier met de voorbereidingen!

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik ben al getrouwd (afgelopen zomer).

Wij hebben als bedankjes blikjes met snoepjes gevuld, met op het deksel een sticker van onze trouwfoto en op de rand een sticker met onze namen en de datum.
    Ik zit me net te bedenken dat je moeilijk een trouwfoto kunt gebruiken als je die dag trouwt (wij zijn in het buitenland getrouwd 2 weken voor het feest).

Veel plezier met al het regelwerk enz. ;)

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Nee wij zijn 26/05/2006 getrouwd!
    Wij hebben potloden met een hartje en een kaartje eraan gegeven. Ze waren €0,29 bij de Zeeman, je moet gewoon met valentijnsdag je ogen open houden.

Ik vind 20/07/2007 wel een mooie datum, mijn mannetje is dan jarig :D

5. hoi!
    gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

wij zijn afgelopen juni getrouwd.. en wij hadden als bedankjes.. van die memo blokjes.. je weet wel.. zo'n blokje.. met een ijzer staafje eraaan (krokedillebekjes worden die ook wel genoemd)
    wij hadden er een foto van ons ingedaan met de tekst ... het was een fantastische dag we zijn in de 7e hemel (zoiets) en dan een foto van ons in de bergen in de sneeuw (ben ook gevraagd in de sneeuw)

die clipjes kosten vaak 30 cent p.s.
    en je gasten kunnen het daarna ook voor hunzelf gebruiken!

succes!
    groetjes Wendy

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    van harte en veel plezier

groetjes talia

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Wij zijn sept 2005 getrouwd en hebben een karikaturist laten komen die van iedereen een karikatuur heeft gemaakt. Dit vond iedereen super!

Zie onze site: www.arnoldenleonie.onzebruiloftsite.nl

Alvast veel geluk!

Groetjes Leonie

8. Niet meer actief

gefeliciteerd!
    veel plezier met de voorbereidingen
    wij zijn 06-10-06 getrouwd ;)
    wij hadden als bedankjes een fotocollage met een kaartje erom heen

veel plezier
    groetjesssss ;)

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Gefeliciteerd!

Wij zijn op 20-05-2005 getrouwd, ook een bijzondere datum. We waren dat jaar ook nog eens 5 jaar samen. Dit was op 05-05-05, maar toen was het hemelvaartsdag en kon er niet getrouwd worden, vandaar die andere bijzonder datum.

Als bedankjes hadden wij voor de gasten van overdag, glazen waxinelichthouders met onze namen en trouwdatum erop gegraveerd. Deze houders waren gevuld met rozenblaadjes en tule.

Voor alle gasten 's avonds hadden we mini kopjes en schotels met chocokoffie boontjes. Daaraan hing een kaartje met de tekst: Kom nog eens op de koffie en natuurlijk ook weer onze namen en trouwdatum erop.

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wij zijn 06-06-06 getrouwd.

en ik vond dit wel een heeeel leuk idee!

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey wij zijn ook op 26 mei 2006 getrouwd! Toevallig! ;)

12. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Eerst van harte met je voorgenomen huwelijk.

Nou das wel heel toevallig wij gaan ook op 20-07-2007 trouwen.

Wij hebben zover alles geregeld behalve mijn jurk want ja nu passen is niet optie.
    En het enige is nog de bloemen regelen en voor de rest zou ik eigelijk niet zo snel meer weten.

Veel plezier met de voorbereidingen. :)

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Mn vriendinnetje gaat dan ook trouwen, eeeecht leuk!

Mn zusje gaat 20-08-2008 trouwen.

14. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Dank je!

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Leuke datum hoor! Gefeliciteerd!

16. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    :)
    Ik ben wel op 20-7 getrouwd, maar dat was in 2004...
    :D

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje, ik zie het nieuwe onderwerp nu pas! Sorry!

Ja, wij gaan dus ook 20-07-2007 trouwen! Eind oktober heb ik mijn jurk gekocht bij Sonja in Rotterdam (www.sonja.nl) echt een superzaak met een superservice. Verder hebben wij geregeld; trouwvervoer, locatie (incl. receptie), stadhuis, getuigen, bloemen erhm.... dat was het wel zo'n beetje.

Momenteel zijn we bezig met de trouwringen. Als bedankje gaan wij waarschijnlijk kiezen voor een peper-en-zout-stelletje, maar dat was eigenlijk ook best duur. Ik vond het idee van karikaturen maken ook een erg goed idee!

Verder moet ik nog een goede kapper vinden, dat wordt volgens mij best lastig!

Liefs,

Fem

18. marie

marie Lid

13 jan 2006
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ondertussen ben ik alweer druk aan het rond kijken. De karikaturen vond ik ook een heel leuk idee.

Natuurlijk ook gefeliciteerd! voor de mensen die nog gaan trouwen en de meiden die ondertussen al getrouwd zijn.

Ondertussen heb ik nu ook de kapper geregeld dus dat staat ook vast. En een vriendin van ons is bloembindster dus zij gaat mijn boeket maken.

Succes!

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, goed geregeld. Hebben jullie al ringen? Daar zijn wij nu druk mee bezig. Pffttt..... als ik erover nadenk hoeveel we nog moeten regelen schiet ik al in de stress ;).

Bride from hell, hahahahaha

20. Niet meer actief

ik had gezegd tegen mijn mannetje als 20 07 2007 op vrijdag valt gaan we trouwen, dit bleek dus zo te zijn, maar ik had er geen erg meer in dat mijn zus ook op 20 juli 1990 getrouwd is, dus deze datum gaat niet door.
    maar ik vond hem wel mooi.
    Dan maar op 20 08 2008 of op 20 09 2009 of 2010 2010 nog keus genoeg ;)

hielkje

Deel Deze Pagina