Tip van Elmo: Vroeg me af of jullie ook van die onwijs leuke buren hebben. (of juist niet) Mijn buurvrouw is namelijk mijn beste vriendin, via haar heb ik dus ook mijn man leren kennen... We wonen dus echt naast elkaar, hoe goed kan je het treffen!
ik heb echt schatten van buren..... we kennen elkaar en komen wel bij elkaar voor een bakkie....en als er wat is, kun je altijd bij iedereen wel terecht.
Gaan we weerrrrrrrrr Was geen tip van mij! Meer een soort van: vooral niet doen Te laat... Ik heb leuke buurtjes, leuke mensen schijnen dat aan te trekken whahaha Nee hoor, kneuterig dorpje, dan krijg je dat. Elmo
Wij hebben super buren. we wonen al 4 jaar naast elkaar maar sinds vorige jaar zijn we echt met elkaar om. als er wat is kunnen we altijd bij elkaar terecht en we doen geregeld een bakkie bij elkaar en de mannen een biertje. de kids van hun komen ook wel eens zomaar effe aanzetten om te kletsen echt super gezellig dus
pffff ene kant wel andere kant geef me een bazoucka en je creert een bloedbad...nee zonder gein....mijn buurvrouw van 68 is een ware heks....vreselijk!
ik hoop dat ze heel snel vertrekken dus nee geen leuke buren . nu alleen afw8ten wanneer ik daar weg ben de andere kant geen probleem
Wij hebben alleen een buuf... zij is hier pas komen wonen en ze heeft ons een tijdje geleden uitgenodigd voor een bakkie leut... nog steeds niet geweest, want kerst enzo zat er tussen... het stelletje wat ervoor gewoond heeft, was niet goed wijs... ik maak daar verder ook geen woorden over vuil. De buren daarnaast zijn hartstikke aardig. Stelletje van onze leeftijd met een uk van bijna 10 maanden. We gaan af en toe over en weer bij elkaar koffie leuten. De buren daar weer naast, spreken we af en toe op straat. Toen we hier allemaal net kwamen wonen (nieuwbouw), hebben we over en weer wat spulletjes van elkaar geleend enzo... zijn iets jonger dan wij en hebben een gupke van een jaar of 4 geloof ik... Rest van de buurt ken ik eigenlijk niet... ook de anderen in het nieuwbouw-project niet... Een aantal huizen zijn onderverhuurd (3 geloof ik) en daar wonen alleen maar Polen... heel het hofje staat tegenwoordig volgeparkeerd met Poolse auto's.... en overal (bij die huizen dan) hangen meer dan 2 satelietschotels
Pfffffffff.. Ik probeer de buurvrouw altijd te vermijden hoor.. sensatiebeluste vrouw/heks is dat! En ze drinkt als een ketter :-k hmm.. weet niet, klopt die zin wel? Maar goed, ze schreeuwt altijd verschrikkelijk tegen haar man en geneert zich er niet voor, wat n blllllllgh.. en ze heeft nog een dikke snor ook 8-[ . En met de andere buren weinig contact, af en toe over de schutting een praatje, thats it.
Wij hebben hele fijne buren. Gezelli samen bbq-en in de zomer, koffie drinken, op visite en ze staan altijd voor ons klaar [anderom ook hoor ]. Als we gaan verhuizen nemen we de buren mee.
Hmm gewoon saaie buren aan 1 kant, zeikvent aan de andere kant, 2 deuren verderop een hele leuke meid, de rest is KUT met PEREN
ik heb rechts wel leuke buren! en links woont een man alleen, is een beetje een kluizenaar...met die storm vorige week was de schutting eruit gewaaid wij er naar toe om te vragen of hij de verzekering al had gebeld, nou je had de mat moeten zien hij kreeg de deur bijna niet meer open zoveel folders enzo lagen er, hij werkt ook niet enzo dus dan ben ik weer zo iemand die zich dan afvraagt hoe hij dan zn hypotheek betaald
Wij hebben aan beide kanten leuke buren....We gaan niet bij elkaar op de koffie, maar begroeten elkaar wel en kunnen ook over alles overleggen...
tsja mijn buren We worden knettergek van ze..zijn hindoestaanse mensen..hebben altijd tot in de vroege uurtjes feestjes..is niet zo erg..maar schijnbaar hebben hun problemen met hun deur..want die wordt echt keihard dichtgesmeten.. stoelen kunnen ze niet normaal aanschuiven..de kinderen kunnen niet normaal de trap op en af lopen maar dat gaat echt stampend..kids zijn iets van 8 en 15..dus niet heel erg jong dus kunnen best rekening houden met buren..en over hun muziekkeuze nog maar niet te praten..niet zo heel erg..maar dat ding staat altijd zo onwijs hard..zomers is het helemaal erg.. Ach en ga zo maar door haha..en er iets van zeggen..hebben we gedaan maar dat maakt het alleen maar erger.. Heb het wel is beter getroffen met buren