Zijn nieuwe leden ook toegestaan? Zoja lijkt mij erg leuk om mee te schrijven! Volgens mijn man ben ik een shopaholic, ik geef uiteraard niet toe , maar eerlijk is eerlijk, ik houd heel veel van shoppen en ik kan me met moeite inhouden om niet weer iets te kopen, zowel voor de kinderen als voor mijzelf...
Leuk! Ik wil ook mee kletsen haha, houd ook van shoppen. Niet alleen voor de kleine, maar ook voor mezelf.
Mag ik meedoen! Ik heb serieus een shop probleem, of het nou gaat over kleren voor mezelf, baby, ons meisje, het huis.. de buren.. de zwerfkat die hier rondloopt, ik vind altijd wel iets om te kopen
Ik doe mee! Wil deze schoenen bestellen voor mijn zoontje? Wat vinden jullie ik wet dus niet helemaal zeker of ze voor jongens zijn.. adidas ZX FLUX EL I - zwart | adidas Nederland
Mijn laatste aankopen van de H&M een paar culottes Product Detail | H&M NL Geen idee of ik ze mooi vind, ik kijk wel of ik ze houd, eerst even kijken hoe ze mij zullen staan. Ik zie mijzelf ze enkel dragen met hoge hakken, op platte schoenen zal ik dikker lijken denk ik. En deze sandalen Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL
Leuke aankopen! Ik vind dat soort broeken leuk, maar heb er zelf niet het figuur voor! De schoenen zijn gaaf en goed te combineren!