Wil ook haar doneren maar welk kort kapsel?

Discussion in 'De lounge' started by Zomerbries, Oct 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Naar aanleiding van het topic over haar doneren heb ik besloten ook een groot stuk van mijn haar af te willen staan, vanaf mijn schouders is het genoeg qua lengte.
    Het haar wat ik nu heb is erg bewerkelijk met wassen, kammen, stijlen enz. meestal steek ik het makkelijk op.
    Nu wil ik graag een ander kapsel, zelf lijkt me een schouderlange boblijn wel leuk maar past dit wel bij mij? Wat zouden jullie voor kapsel doen? ik wil het niet helemaal kort namelijk. Hier een paar recente foto's zodat de lengte te zien is, het is in lange lagen geknipt met een schuine pony. vind het best een grote stap omdat mijn haar al jaren deze lengte is namelijk! :)

wie o wie helpt mij? ben bang dat ik er anders niet bij loop :D

ps sorry voor de grote fotos, weet niet hoe ik ze wat kleiner kan plaatsen

2. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Je hebt prachtig lang haar wat je echt mooi staat! Ik zou het niet afknippen!

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

Dec 18, 2011
    2,009
    5
    38
    Er moet minimaal 25cm van af..
    Ik denk dat als jij t af laat knippen het een erg korte bob word..

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zou juist een korte boblijn doen (iets korter dan schouders en niet tot aan de schouders) zal je erg mooi staan! Ik had vorig jaar ook zo'n lang haar toen ook geknipt naar korte boblijn was er echt heel blij mee en is ook gezond voor je haren om eens kort te doen. Nu ben ik ze weer lang aan het laten groeien maar heb er nog nooit spijt van gehad :)

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik vind jouw ook wel een mooi gezicht voor een ECHT kort koppie

Ik heb hier 2 dingetjes staan. zag nog veel super gave kapsels ook wat pittiger of extremer. volgens mij kan jij echt veel hebben. vind je een mooie vrouw met prachtig haar ook

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ik ga altijd naar de Kinki kapper, die hebben altijd zelf leuke ideeën mbt kortere kapsels. Laat me dan graag verrassen. Wel spannend zo'n eerste keer korter!

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Mee eens!

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    de kortste laag die ik nu heb komt tot ongeveer 2 cm onder mijn oor, is het niet zo dat je met een bob alles dezelfde lengte moet hebben?

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    een goede kapper is wel een vereiste als ik het laat afknippen, klinkt lullig maar bij mijn huidige kapper durf ik dat niet aan :p wil wel als ik t doe dat t dan knap wordt en niet net niet zeg maar, moeilijk..moeilijk... heb nu al de zenuwen

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

Apr 25, 2006
    2,179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat super dat je dat wil doen!! Mijn vriendin haar dochter van 12 heeft t 2 weken geleden ook gedaan.

Een goede kapper weet wel wat je staat.

Super!!

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    dankjewel wat lief, zo voel ik me vaak niet hoor :(
    ik vind de kapsels zelf superleuk maar eng zeg om zoiets te beslissen, draag mijn haar nu weinig los omdat het gewoon niet praktisch is met kleine kinderen en daarom dacht ik het is weleens tijd voor wat anders, heb je zelf ook kort haar?

12. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik heb wel kort haar gehad. en t staat super gaaf. maar ik vind lang haar bij mezelf gewoon mooier. dus het is nu weer langer:D maar ik draag het lang dus ook wel veel los. Als ik het veel vast zou hebben dan zou ik het wel weer kort doen.

Ik vind je echt een mooie vrouw. en denk ook zeker dat dat eerste kapsel je super gaaf zou staan. je zou het ook nog een slagje langer kunnen doen dan die en dan altijd nog korter.

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    ik krijg een brok in mijn keel van je onderschrift, heel veel sterkte gewenst!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    mijn langste stuk haar vanaf een cm of 2 onder mijn oren is 42 cm lang dus het moet vast wel goed komen!:D

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    ja klopt en naar aanleiding van dat topic heb ik deze geopend, wou ts daar niet opzadelen met mijn 'haarvragen'

Mochten de mods evengoed besluiten deze te sluiten snap ik dat uiteraard

Share This Page