Tips rompertjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boeketje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Wie kan mij vertellen waar ze rompertjes (van goede kwaliteit) verkopen in "hele maten"?
    Mijn dochtertje gaat nu naar mt 68. Voorheen haalde ik rompertjes bij de prenatal en hema. Daar kon ik (na wat goed zoeken) rompertjes vinden in mt 56 en 62. Nu ben ik laatst op pad geweest voor rompertjes mt 68, maar overal hebben ze rompertjes 62/68 ,74/80 enz. Probleem is nu dus dat ik de 62/68 te klein vind en de 74/80 te groot.
    Ben wel op zoek naar rompertjes van goede kwaliteit voor een leuke prijs (en die gewoon in de droger kunnen zonder te krimpen. Die van de zeeman zijn dus direct gekrompen en dit was ondanks dat ze goedkoop waren een duurkoop).
    Alvast bedankt.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    H&M heeft rompers in hele maten van erg goede kwaliteit!
    Misschien ZARAbaby ook wel, maar die hanteren tussenmaten volgens mij.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

geen v&d die vallen klein uit!! maar zijn wel goed, ik koop standaart 1 maat te groot

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb met v&d geen enkel probleem vind het heerlijke rompertje

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

H&M heeft rompers in maat 68. Verder petite bateau dan heb je maat 67cm/ 6 mnd. Maar die zijn wel duur, wel een veel betere pasvorm dan Hema. Hema begint qua breedte te passen als de lengte te kort wordt.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

ik ben ook v&d romper fan!
    en babyschoentjes zijn er ook altijd lief.

7. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie tips. Zal binnenkort even kijken bij h&m en v&d. Hebben jullie ervaring met deze in de droger? Krimpen ze (veel)?
    Petit bateau hou ik nog even in gedachte.
    Nog meer suggesties?

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

V&D heb ik nooit gehad, maar die van de H&M wel. Meestal hang ik ze aan de waslijn, maar gooi ze ook weleens in de droger. Kunnen ze tegen, ze krimpen er niet door.

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, mijn ervaring is dat ook al zijn ze even te groot, dat het niet zo veel uitmaakt.... 3 keer in de was en droger en je merkt er niks meer van!

Groetjes! Sas

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    name it heeft leuke rompers en vaak ook 3 voor 2.

11. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Deelight: waar haal je de name it rompers (3 voor 2)? In een winkel of via internet?

12. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Even een tip tegen het krimpen ... zet de rompers een nacht in een emmer (of teil ;)) met koud water. Ze krimpen dan nauwelijks meer tijdens het wassen en drogen. Werkt echt, ik doe het altijd met kleding waarvan ik niet wil dat het al te veel krimpt.

13. Tamio

Tamio Niet meer actief

C&A heeft ook kwalitatief goede rompertjes in hele maten. Alleen over krimpen in de droger kan ik niks zeggen want ik heb geen droger ;)

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had er een paar gekregen van lief lifestyle en ik vind de kwaliteit echt super. Maar ja volgens mij zijn ze best duur.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik rompers vaak op een rommelmarkt koop. Vandaag nog 10 voor een euro gekocht. Als ze niet goed zitten of uitlubberen gooi ik ze gewoon weg.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik zweer bij de rompers van petit bateau. Zijn wel redelijk duur maar ze zitten perfect, ook na 60gr was en wasdroger. Hema-rompers lubberen bij Charlotte om de hals en om de bovenbenen, ik vind het niet uitzien. Die van petit bateau hebben vaak een batikrandje en de hals sluit wat hoger aan, ziet er dus ook mooi uit onder een shirt, vind een kale babynek echt afschuwelijk uitzien namelijk... Ook hebben ze modellen met een colletje of kraagje, ze kosten 10-15 euro per stuk, soms wel een aanbieding van 2 voor 12 euro of zo.

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Boeketje: gewoon in de winkel, en het zijn hele maten. Lekker stretch ook en ze blijven mooi.

17. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Vind persoonlijk die van de Hema heel goed, maar dat probleem van 1maat heb ik ook gehad, vond 62-68 te klein en 74-80 vond ik weer heel groot.

lief heeft wel enkele maten geloof ik maar die zijn best prijzig, maar blijven wel heel mooi.

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Precies mijn vraag! Ik was er ook naar op zoek, maar die 74-80 kan ze bijna 2 keer in :p 62-68 past nu precies goed, maar ik wil nu eigenlijk weer een beetje wat groters kopen, voor zodra ze de 62 niet meer past!

C&A zit hier wel, dus ik ga eens even snuffelen!

Vinden jullie het niet allemaal erg duur? In Duitsland kocht ik er 6 voor 7,50 en die waren superfijn! Hier krijg ik er vaak nog niet eens eentje in die prijs voor een normale kwaliteit. 15 euro voor een rompertje is toch belachelijk? Het is ondergoed!

19. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    hallo,

ik koop de meeste rompertjes bij de C&A deze blijven goed na tig was beurten, en ze zijn in hele maten te koop
    Ik kijk altijd in de graai bakken van romper voor 1,95 of 2,95

succes

20. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb een paar rompertjes van Henk ter Hoor, belachelijk goedkoop, ze waren maar 3 euro per stuk, niet heel dik ook, maar fijn dat ze zijn!
    Ze hebben als voordeel dat ze in de lengte en in de breedte meerekken, en ik vind ze superfijn! Ze krimpen wel ietsje als je ze in de droger doet, maar dan koop je gewoon een maatje groter.

Deel Deze Pagina