Om t even duidelijker te omschrijven.. Op dit moment heb ik nog werk in de productie maar omdat er zoveel productie gedraait word op n dag, hebben 'we' niet altijd de tijd om de machines keurig schoon te maken terwijl dit natuurlijk wél zou moeten. Ik heb dus aan de bedrijfsleider gevraagd/aangegeven dat ik dit wel op mij zou willen nemen voor in de avonduren. Ik werk momenteel 20 uur per week (overdag). Áls ik t s avonds zou gaan doen.. kom ik op 15 uur per week uit.. wie weet hoe veel ik dan ga verdienen ongeveer? Is dit dan meer dan nu? Ik verdien nu netto ongeveer 9,50 e per uur. Ik moet er natuurlijk niet op achteruit gaan nl..
ik heb schoongemaakt en je verdient er niet veel mee dus ik denk dat je er op achter uit gaat weet het wel zeker eigenlijk anders moet je even bij de cao kijken voor schoonmakers
Ik heb gekeken maar zie nergens t loon staan wat je dan per uur zou gaan verdienen. Ik werk dan als schoonmaakster industrieel nr 13.04.?
Ik werk dan als schoonmaakster industrieel nr 13.04.? Nee dat is volgens mij als je zwaar schoonmaakwerk doet.. Ik neem aan dat jij het hebt over kantoorpanden ed?
Ik heb ook in de avonduren schoonmaakwerk gedaan. Ik verdiende een kleine 8 euro nog wat... Denk dus wel dat je er op achteruit gaat...
Misschien kan je eens met je baas erover praten dat als het idee goed gekeurd word wat je dan ongeveer gaat verdienen... Ik weet dat schoonmaak altijd iets minder verdient dan de rest zeg maar. Maar daarbij werk je dan wel in de avonduren, dus misschien toch iets meer dan normaal.
Dat heb ik ook gedaan in de slaatjesfabriek (Abee), Verdiende wel redelijk. ik geloof net zoveel als ik overdag verdiende. Maar ik was toen nog maar 19 ofzo, dus weet het niet meer precies. Ik vond het trouwens heerlijk werk....lekker verstand op nul.
Nou ja, mocht ik méér weten of t doorgaat (want dat is nog niet zeker) wil ik wel van tevoren afspreken dat ik er niet op achteruit ga natuurlijk!