Hallo, Enkele weken geleden heb ik een nieuwe boxspring gekocht. Ik wil me muren ook laten doen, maar welke kleur past bij deze bed? Ook wil ik nog een nieuwe kleding kast kopen maar door de kleur van mijn bed weet ik ook niet welke kleur kast het beste past. Wie heeft tips voor mij. Zie hieronder de link naar het bed die ik gekocht heb. Boxsprings (zwart met bruin) Alvast bedankt dames
Bij dit bed (mooi trouwens) vind ik de kleur wel passen die je ook ziet op het plaatje.. maar denk dat licht roze, of paars ook wel mooi zal zijn. Wil je meer natuurtinten of echt wel een kleurtje..? En een kast, misschien koloniaal..
de eerste kleur is taupe van de gamma, dat hebben wij ook op de muur, je hebt toch kleur en toch is het rustig
Ik zou de muur lichtgrijs verven of gewoon wit... Met leuke dingen aan de muur. (Schilderijtje(s) bijvoorbeeld)
Héy wij hebben dat bed en die nachtkastjes ook! Dan zonder bruin dus helemaal grijs/zwart. Ik zou de muur idd een beetje in de kleur van het bruine doen zoals op de foto, ziet er leuk uit!
Kleur van voorbeeld zou mooi zijn. Of een lichte tint, maar net geen wit. Je hebt best mooie tinten die net ernaast zitten. Dan heb je net wel een beetje kleur, bv cremewit. Ga een keer naar de bouwmarkt toe en haal wat kleurstaaltjes die je daar hebt. Kan je ideeën opdoen.
Wij hebben net ons huis geschilderd en onze kleuren lijken op de kleuren van het bed.(mooi trouwens!) Wij hebben lever, 2 grijstinten en heel heel licht groen.Vooral het lichte groene maakt het lekker fris en helder. Maar met het zwart en bruin staat lever heel mooi maar ook zacht groen,licht blauw,zacht paars,botergeel etc.