Trouwen en ineens broertje met trouwplannen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    TS, ik denk dat jijzelf vooral bij dit bericht zelf baat bij hebt. Gaan trouwen is één dag. Hoop dat jouw broer gelukkig blijft met zijn keuze, en onderstuen waar dat goed voelt, dat is het enige wat echt belangrijk is wat betreft hen, toch?

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Zou je ook dit topic op het forum zetten als ze niet voor maar na jullie zouden trouwen? Er klinkt afgunst in door vind ik.

De broer van mijn man gaat nu ook trouwen met iemand die we niet zo zien zitten, maar hé, het is zijn leven! Mijn ervaring is dat iedereen in het begin niet zo geaccepteerd word omdat ze anders zijn, maar dat dit met de tijd beter wordt. Het moet groeien aangezien je ze zelf niet uitgekozen hebt.

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Allereerst van harte gefeliciteerd meid :D

Ik vind vooral hun trouwdatum storend. Dat zij zo vlak VÓÓR jullie datum gaan trouwen. Zou ik echt niet leuk gevonden hebben.
    Maar dat hij met haar wil trouwen, is niks aan te doen. Als hij maar gelukkig is :)

Ik snap overigens wel dat je je zorgen maakt. Zou ik als zuszijnde ook gedaan hebben hoor! Je kan alleen maar hopen dat ze samen oud en gelukkig worden...

Richt je idd lekker op je eigen gezin, bruiloft en geluk ;)
    Veel plezier met de voorbereidingen!

4. Amare

Amare Niet meer actief

De vraag is al een paar keer gesteld, maar wat wil je dan dat ze samen meemaken??

5. misa

misa Niet meer actief

Ooh echt? Dat zou ik ook niet waarderen! Wat belachelijk en vreemd om zon keuze te maken, zo net voor jullie. Ten huwelijk vragen is oké, maar de datum...........??
    Maar wat iemand ook al zei: laat je geluk niet verpesten door hen.

Dat zij snel trouwen vind ik ook. Maar ja wat maakt het eigenlijk uit. Jullie zijn daarentegen naar mijn gevoel wel erg laat getrouwd (na je kids). ;) :p
    Ik hoop vooral dat de kids nog even uitblijven. Eerst lekker samenwonen en elkaar goed leren kennen.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik snap je wel
    dat ze ook willen trouwen prima ik vind het ook snel maar dat ze weten dat jullie dat net hebben aangekondigd en dan lekker daarvoor nog willen trouwen zou ik ook jammer vinden
    ik zou dit dus wel uitspreken is toch niks mis mee om te zeggen vooral als het om je eigen broer gaat lijkt het me dat je zulke dingen normaal kunt bespreken
    niet dat ze hun datum veranderen maar gewoon omdat het je dwars zit

en dat ze niks hebben meegemaakt komt dus nog wel en dat dat na het huwelijk komt is hun keuze

Deel Deze Pagina