Wat vreselijk voor jullie allemaal! Heel veel sterkte toegewenst! Oh ja, denk ook aan jezelf, ook jij mag verdriet hebben en gelukkig zijn tegelijk. Niet jezelf sterker voordoen omdat je zusje haar man is verloren en je man moet revalideren. Geef er gewoon aan toe...
Je hebt gelijk. Maar zit nu soort van "overleef modus" mijn man kan zelf niks en mijn dochtertje komt ook helemaal op mij neer gelukkig kan ik mijn schoonouders altijd bellen. Maar wil er ook zijn voor mijn zusje maar kan thuis niet altijd weg omdat mijn man niet met mijn dochtertje alleen thuis kan zijn omdat hij niks kan. Tis gewoon echt een nachtmerrie en durf gewoon niet naar mijn trouwfoto's te kijken....is zo oneerlijk. Ik moet nu even door voor mijn man, voor mijn dochtertje en mijn zusje
Gecondoleerd met het verlies van je zwager. Gefeliciteerd met je trouwen. Succes met het herstel van je man. Het leven is soms zooo oneerlijk. Dit gun je niemand. Ik kan me helaas redelijk inileven hoe jij je nu moet voelen. Ik ben mn vader en schoonvader verloren in dezelfde maand als dat mijn dochter is geboren.
Wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Was je zwager ziek? 30 jaar is veel te jong Ook veel sterkte met de duim van je man!
Jeetje meis... Het leven kan zo vreemd gaan soms... Alsnog gefeliciteerd met jullie trouwen en gecondoleerd met het verlies van jullie schoonbroer. Heel veel sterkte!
Wat vreselijk! Gecondoleerd met je zwager! Ik hoop dat je man snel weer opknapt. En inderdaad denk je ook aan jezelf?
Gefeliciteerd met jullie huwelijk, sterkte voor je man en gecondoleerd met het verlies. Denk af en toe ook aan jezelf. Ja je moet door voor man en kind, maar laat het verdriet ook toe. Niemand heeft er wat aan als jij over 3 maanden instort. Heel veel sterkte en succes komende periode.
Jeetje wat heftig! Sterkte, gecondoleerd. Kijk vooralwl naar je trouwfoto's! Dat was een gelukkige dag, met gelukkige momenten (ondanks de duim) en hopelijk zit er een mooie foto van je zwager tussen, waarop hij het naar zijn zin heeft!!