Verjaardagscadeau voor mijn moeder

Discussion in 'De lounge' started by Mama092013, Apr 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

Feb 23, 2013
    1,276
    17
    38
    Female
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hallo dames,

Mijn moeder is binnenkort jarig en ik heb geeeeen idee wat ik moet geven. Ze wil zelf nooit een cadeau, want ze vind het geldverspilling..
    En als ze dan al iets 'wil' dan is het een bosje rode rozen.. Maar om nu elk jaar een bosje rode rozen te kopen vind ik ook niet leuk. Mijn vader zit ook altijd met hetzelfde dilemma.
    Heeft iemand misschien leuke ideeën? Misschien iets geven nu ze oma wordt? Of is dat afgezaagd? Ik weet het echt niet..

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Een verwenpakketje met lotion, body butter, douchegel etc.
    Een verwenpakket met een lekker wijntje, goede kaas, olijven, pesto etc, als ze daar van houd natuurlijk...een eerste hulp bij opvoeden pakket met daarbij ook een fotolijstje ofzo die ze kan gebruiken...een bon voor een verwendag, bijvoorbeeld massage, kapper of iets dergelijks....

Vervelend altijd he de verjaardagscadeaus....vind het zelf ook heel moeilijk

3. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Iets persoonlijks is altijd leuk. Weet niet of je misschien broers/zussen hebt. Maar een leuke fotosessie van de kinderen/kleinkinderen en dan foto's in een mooie lijst cadeau geven.

Of allemaal vrienden/kennissen/familie benaderen en vragen of ze op een A4 een wens of een leuke herinnering aan je moeder willen opschrijven en dit bundelen en dan geven.

Dat laatste kost wel tijd en energie omdat je bij veel mensen er achter aan moet zitten, maar het is wel erg leuk om te geven.
    Ik heb zelf ook zoiets gehad op mijn 18e verjaardag en met onze trouwdag. Erg leuk. :D

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zou ook gaan voor een verwenpakketje
    dan wel met wijn/lekker eten of douche/verzorgingsproducten
    of een leuk lees-pakketje met boeken/tijdschriften

Ik geef zoiets vaak met verjaardagen,en dan natuurlijk net van wat die persoon leuk vind en valt altijd goed in de smaak!

5. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

Feb 23, 2013
    1,276
    17
    38
    Female
    Brabant
    Ik ben alleen, heb geen broers of zussen.. Maar een fotoseries is alsnog wel erg leuk. Misschien een familie portret ofzo.. Die hebben we nog niet namelijk..
    Ik kan ook misschien een moeder-dochter dagje plannen? Speciaal voor haar een dagje weg met dingen die zij leuk vindt...
    Ik vind dit altijd zo moeilijk, zeker omdat ze het zelf eigenlijk geen cadeau 'wil', dus wij krijgen ook geen wensen van haar zeg maar..

6. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lastig hè, die moeders? ;)
    Maar je kent je moeder natuurlijk wel goed, dus je weet wel wat ze leuk vindt.

Mijn moeder heeft ook nooit wensen (of 't moet gaan om nieuwe handdoeken, een droogrek etc.;)), maar daarom is het juist om sport om elk jaar toch weer iets leuks voor haar te verzinnen.
    Ik heb mijn moeder een keer meegenomen voor een uitgebreide high tea.
    Ze was laaiend enthousiast!

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Mijn moeder leest graag dus ik kan haar altijd blij maken met een goed boek.

Nu kwam ik laatst in een boekwinkel een actie tegen, 3e gratis en ook nog de auteurs er tussen waar zij van houdt. Meteen gekocht omdat ze kort daarop jarig was.
    Elk jaar weer blij verrast terwijl ik vaak toch met boeken aan kom zetten. Misschien afgezaagd maar als ze er blij van worden??

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Je kunt zo'n tijdschrift voor haar doen speciaal voor grootouders

Verder zou ik dus niet moeilijk doen en dus juist gewoon kopen wat ze wil. Mooie rode rozen. En dan kun je varieren door er eens een leuke andere vaas bij te kopen, of een stukje van rode rozen....Bloemen bestellen & Bloemen versturen - Bloemstukken

Ik ben ook iemand die niks kan bedenken en ik vraag elk jaar een mooie hortensia.
    Ik wil mijn voortuin namelijk vol met die dingen ( ja geen speeltuin dus, :D) en dat is een cadeau waar ik dus zelf blij van wordt.
    En of mensen dan elk jaar hetzelfde moeten kopen...tja dat is mijn eigen keus dan ;)

9. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Houdt ze van lekker geurtjes in huis?
    Zo setpakketje van scentchips is ook leuk, dat is een brander en daar kun je geurblokjes opleggen.
    Google maar eens

10. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

Feb 23, 2013
    1,276
    17
    38
    Female
    Brabant
    Goh wat een leuke ideeën! Ik pak gewoon vanalles wat haha.. En inderdaad rode rozen daar wordt ze wel heel blij van.. Dus die toch ook maar er bij dan ;)

Share This Page