Bloedverlies maar geen miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ntje, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hallo meiden,

Ik plaats dit berichtje voor mijn zusje. Die is nu net zwanger en heeft een paar dagen bloedverlies gehad.

Ze heeft afgelopen vrijdag en zaterdag een echo gehad, ze was ong. 5,5 week zwanger. Het vruchtje was goed te zien maar het bloedverlies duurt al een dagen nu. Het is sinds vandaag weg.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik wil d'r graag gerust stellen maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Ze moet vrijdag weer terugkomen voor een echo.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    afwachten afwachten afwachten. Heb helaas geen beter advies..

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd zou graag willen zeggen, zoals vele altijd roepen, het kan gewoon en vaak komt het gewoon goed. Is natuurlijk ook wel zo maar hou rekening met beide kanten:(
    Maaaaaar het is 50/50 helaas :( afwachten is het enige wat ze kan doen nu.

4. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik kan alleen mijn ervaringen vertellen; ik heb met mijn eerste zwangerschap op 7 weken en een paar dagen een paar druppels bloedverlies gehad. Een paar uur later had ik zoveel krampen dat ik door mijn voegen zakte, en er kwam daarna heel veel bloed. Dit is dus een miskraam geworden.
    Bij mijn dochter heb ik 9 maanden geen bloed gezien.
    Nu ben ik 12 weken zwanger, van de week wat bruinverlies wat na twee dagen weg was. Vanochtend had ik veel helder bloedverlies, ik ben me rot geschrokken. Bij de verloskundige gelijk een echo gehad, en het baby'tje bewoog en er was een mooi kloppend hartje zichtbaar. Het bloed zag ze zitten bij mijn baarmoedermond en ze vertelde dat het waarschijnlijk door tillen, hoesten, niezen of sex kon komen. Alle 4 de mogelijke oorzaken ben ik schuldig aan. Dus voor nu ben ik enorm opgelucht.
    Veel sterkte voor je zus!

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat spannend Nichelle! Hier beide kanten meegemaakt. Gelukkig gaat het nu goed maar heb tot 3x toe veel bloedverlies gehad tijdens deze zwangerschap. Pijn heb ik niet gehad, dat was het verschil met de keer dat het een mk werd. Hoe gaat het met jou en je kleine meid? Laat je binnenkort even weer een berichtje in 'ons' topic achter?

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Hier 2x geen bloed verlies voor een slechte echo. Maar wel flink helderrood bloedverlies bij deze zwangerschap..
    Raar! Er valt dus echt niks over te zeggen! Heel veel sterkte en succes!

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik heb na 5 weken heel veel bloedverlies gehad, dit heeft 4 dagen geduurd. Verloor veel bloed en stolsels.. Gelukkig alles goed! Baby groeit goed en alles zit erop en eraan. Ze zeggen dat als er geen buikkramp aanwezig is, het vaak goed gehad.. Sterkte, de onzekerheid is echt killing!!

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey meiden,

Dank voor al jullie lieve berichten!

Ze heeft inderdaad helemaal geen buikkrampen gehad dus dat beschouw ik als een goed teken! Verder is het inderdaad enorm spannend en afwachten.

@baukje dat ga ik zeker snel doen, beloofd:D! Lees altijd wel mee maar reageer vaak niet. Heel stom!

@taatje84 jouw verhaal komt wel heel erg overeen met dat van haar! Ik hoop dat het met haar kleintje ook helemaal goed komt net als bij jou:).

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij m'n eerste zwangerschap rond 4 wkn 12 dagen gebloed helderrood stolsels kramp alles. M'n zoontje is nu 1 jaar:). Deze zwangerschap 7 dagen bloedverlies gehad en sinds het opgehouden is mooie oplopende testen :).

Deel Deze Pagina