Trouwen en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandra45363, 24 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ohja, dit is ook een goeie. Zelf ben ik een jaartje voor onze bruiloft gestopt met de pil en een spiraaltje genomen, om bovenstaande reden.

2. Jennifer15

Jennifer15 Actief lid

2 jan 2018
    117
    38
    28
    Vrouw
    Niet iedereen krijgt overigens grotere borsten tijdens de borstvoeding ;)

3. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Persoonlijk zou ik of wachten (jullie zijn nog jong) of het helemaal uitstellen en pas trouwen als de kinderen er zijn en ouder zijn met hen erbij. Die eerste jaren vond ik vrij pittig en als ik toen mijn grote bruiloft had gegeven had ik dat best stressvol gevonden...

4. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    Ik was al blij als ik met een twee maanden oude baby het gered had om te douchen op een dag :roflmao:o_O.
    Ik zou wachten met m’n kinderwens denk ik. Zwanger trouwen lijkt me vreselijk, en met gebroken nachten en een klein baby’tje erbij nog veel erger. Kan je je inieminie baby dan al uit handen geven? Want jij zelf kan de zorg niet dragen met een schema zoals jullie het graag willen. Ik zou het niet los kunnen laten! Wij trouwden jong, en zijn daarna pas voor onze kinderwens gegaan. Achteraf zo blij voor die keuze! Een prachtige dag gehad, overal van kunnen genieten en geen zorg aan ons hoofd gehad.
    En daarbij, wij maken blijkbaar huil baby’s o_O das echt niet tof op een bruiloft ! Laat staan je eigen! (Hoeft uiteraard niks te zeggen over hoe het voor jullie zal lopen allemaal!)

5. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Tsja als je zwanger worden eens kan plannen.. Het kan ook heel lang duren. Je kan ook niet van te voren weten welke invloed een zwangerschap/baby op je lichaam heeft. Maar vlak na een geboorte fit en strak is wellicht niet helemaal reeel. Heb je dan al behoefte aan alle stress rondom een bruiloft?

Als de wens sterk is zou ik het er niet om laten trouwens. Wie weet hoe lang het duurt. En als het wel raak is dan zal is overal wel een oplossing voor te bedenken :)

Deel Deze Pagina