Wij zijn om 14:30 getrouwd, daarvoor hebben we dus op locatie foto's gemaakt. Dit omdat we 2 kinderen hebben en we wilden graag dat de foto's mooi waren, dus zonder wilde haren en vlekken op de kleding hihihihihi. Bij de trouwceremonie waren een hele hoop mensen, maar we hebben iedereen vrij gelaten of ze wel of niet wilden komen daarvoor. Voor de receptie hebben we een gezelschap uitgenodigd zoals collega's enzo. Toen hebben we een diner gehad met alleen onze getuigen om hun op deze manier te bednaken voor de bijzondere taak die ze verricht hadden. En vervolgens een feest voor vrienden en familie. We vonden dat we te veel mensen hadden om alles bij elkaar te zetten, dan werd het zo druk. En we wilden ook de tijd hebben voor een praatje tussendoor. En nog een belangrijke reden was ook dat sommige van mijn familieleden niet met elkaar door 1 deur kunnen, dus konden we die mooi splitsen. Maar al met al een zeer geslaagde dag waar we tevreden aan terug denken. Op mijn site staan een aantal foto's mocht je interesse hebben. doeggg
wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden er voor gekozen om vooraf de foto's te maken zodat we de hele dag bij de daggasten konden zijn en we ze niet bezig hoefte te houden. succes en geniet lekker van de voorbereidingen groetjes susanne
Eerst foto's maken......ik vond dat niet leuk, want dan ben je nog helemaal niet getrouwd, geen ring om.....enzo Wij hadden de ceremonie, receptie en diner op 1 locatie. Hebben eerst ceremonie en receptie gedaan, daarna een uur "vrij". In dat uur konden onze daggasten gewoon blijven, wat drinken, voetbal kijken (16-6-6 nederland-ivoorkust....) en wij zijn in de prachtige tuin van het klooster foto's gaan maken. Aan het einde van het uur de ouders, oma's en andere mensen er bij geroepen voor de foto's met hen erbij en nog een grote groepsfoto en dan lekker eten... Maar ja, wij hadden een kennis-hobbyfotograaf en die kon er vanwege de lage kosten ook echt van 9.00 tot 0.00 bij zijn.....dat scheelt denk ik ook wel. Echte zijn vaak zo duur!
Wij hebben onze gasten 2 uur vrij gelaten toen wij foto's gingen maken. De meesten zijn de stad ingegaan, sommigen naar ons huis waar we broodjes en salade enzo hadden. Het was mooi weer en iedereen had het prima naar zijn zin gehad! XXAnna
Wij hebben eerst iedereen ontvangen bij mijn ouders daar kwam mijn mannetje me ophalen met alle daggasten er bij. Toen zijn wij foto's gaan maken en zijn de gasten bij mijn ouders gebleven en die zijn toen met z'n alle naar het stadhuis vertrokken en daar zijn wij toen weer onthaald door iedereen inclusief de gasten voor het feest die daarna zelf uit eten zijn geweest.
Wij gaan voor het trouwen foto's maken ! Maar onze fotografe is bijna de hele dag aanwezig ! Zodat je de hele dag lekker kan genieten van alles en bij je familie en vrienden kan zijn.
Wij hebben 's morgens foto's gemaakt en zijn 's middags getrouwd. Toen wij terug kwamen van het foto's maken waren de daggasten al aanwezig, met koffie en een broodje. Enne... wij hebben tijdens het foto's maken stiekem de ringen al omgedaan...Net echt. Groetjes, Anakin.
Ook wij hebben sochtends voor het trouwen fotos gemaakt. Eerst met alle daggasten naar de loaktie gegaan waar het huwelijk voltrokken zou worden en waar we tevens de hele dag verbleven. Gasten konden op het bordes of in het kasteel luchen en wat drinken terwijl wij fotos aan het maken waren. Het was prachtig weer en iedereen vermaakte zich wel!
Wij hebben voor het trouwen foto's gemaakt, onze daggasten waren nog bij ons thuis waar ze ons al wel hadden gezien! Daar hadden we broodjes en wat te drinken. Het kan trouwens wel zo zijn dat je wat meer gespannen bent als je voor het trouwen je foto's maakt, zelf heb ik daar touwens niet zo veel last van gehad en is ook niet op de foto's te zien. Gr
Wij zijn getrouwd, hebben toen foto's laten maken terwijl de daggasten alvast naar de locatie ging voor het eten. We hebben alleen ouders, zussen met aanhang en opa's&oma's gehad als daggasten (natuurlijk ook getuigen en ceremoniemeester) dus hadden die niet zo veel moeite met zichzelf vermaken en wachten tot wij er weer waren! 't Was heerlijk
Ja wij waren alleen met directe familie, dus die hebben gewoon thuis op ons 'gewacht' (lees de boel op stelten gezet) voor je gasten is dit ook een mooi moment om een eventuele verrassing voor jullie uit te voeren, dus ik zou je niet verplicht voelen daar een invulling aan te geven.