Een vriendin van mij heeft onlangs 3x achter elkaar in het ziekenhuis gelegen. Ze is thuis, maar is helemaal alleen. Ze ligt in bed en mag er even uit om naar het toilet te gaan. Uren ligt ze uit het raam te staren en te wachten tot haar zoon thuis komt. Wie wil haar opvrolijken met een kaart Wie me wil helpen, mag me wel pb sturen voor haar adres. Ik kan niet veel voor haar doen. Maar als er een paar mensen zijn die mij op deze manier willen helpen. ... Daar zal ze van opfleuren. Alvast heel erg bedankt.
Ik zou er iig niet voor kiezen om (ongevraagd) haar adres op een forum te gooien... Zou er eerder voor kiezen om de geïnteresseerde in een pb haar adres te geven als je denkt dat je vriendin dat kan waarderen. Succes ermee iig
Ik zou ook niet haar adres geven via PB. Je weet nooit met wie je te maken krijgt en je weet ook niet of je vriendin het wel goed/fijn vindt dat jij haar adres afgeeft. Je zou de kaartjes naar jouw adres kunnen laten sturen en dan neem jij alle kaartjes mee als je op bezoek gaat?
Ik ben dol op kaartjes maar een kaartje van een vreemde zegt mij dan weer niks. Maar misschien ben ik daar de enige in?
Ik snap het ook niet zo goed... Wat heeft ze aan kaartjes van onbekenden? Kan je ook zelf een zooi hallmark kaarten kopen en ondertekenen met fictieve namen
Nee Dat heb ik ook. Maar goed, wie weet hoe zij dat dan ziet. Ik ken ook mensen die open staan voor elk goed contact.
Belachelijk die reacties! Vind het superlief van je en ik zou juist erg blij zijn met elke vorm van post! Nu ben ik ook een kaartjes liefhebber hoor! Word eens lid van Postcrossing Holland op Facebook! Daar zijn zo ontzettend veel lieve mensen die de hele dag door kaartjes schrijven en versturen! Heeft ze binnen de kortste keren veel post! Ken je Postcrossing? Misschien ook leuk voor je vriendin Als ze zich verveeld! Dan krijg je veel kaartjes van over de hele wereld! Ik ben iig verslaafd 😉