Even een vraagje voor de ikea kenner. Verkopen ze dit tentje voor over een ikea bed, bij de ikea? Zelf zie ik de tent niet op de site van ikea, maar wie weet ligt het wel gewoon in de winkels? Zie link, 3e foto Marktplaats.nl > Mammut bed met lattenbodem, blauw - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden Bedankt alvast!
Die verkochten ze idd. Die Lucia bedoeld. De laatste keer dat ik er was (paar maanden terug) was zo 'n tentje nog gewoon te koop
Ja die van lucia wel, maar die past alleen maar op het omkeerbed.. Die van ts heb ik er nog nooit gezien.
Lees net van Fairylaughs dat het om een ander bed ging. Ik heb een tijdje terug een bedtent gekocht bij de Leenbakker. (we hebben een dreumesbed van de Ikea waar deze tent ook op kon. Je had een meisjes en een jongensvariant. Weet niet of die nog te krijgen zijn? Marktplaats.nl > bedtent Ikea - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden Is dit anders wat? Is een andere toch?
Meiden bedankt voor jullie reacties. De eerste tent kan inderdaad alleen op een kura bed van de ikea. Ikzelf heb een mammut bed voor mijn zoontje en die 2e tent lijkt op die ik bedoel. Ik ga ook bij de leen bakker kijken voor zo een tent.