ik heb een nwe wasmachine en nou meen ik me vaag te herinneren dat ik ergens las dat je hem een keer leeg moest laten draaien of zo?waar is dit goed voor dan? het is een miele en een dure dus ik wil er zo zuinig mogelijk mee omgaan, dus tips mbt wasmachines zijn welkom
ik heb ook net een nieuwe miele en heb hem ook een keer leeg moeten draaien op 95 graden. omdat er nog vuil in kan zitten. is zonde als je kleren naar de knoppe zijn toch. het is nu weekend dus kan je het mooi vandaag doen.( is wat goedkoper)
ik heb hem nog maar net en ik ben helemaaaaaaal geen type die een gebruiksaanwijzing gaat lopen lezen behalve aks ik wil ontdekken hoe programma's en zo werken dus ik ga hem indd maar even een lege was laten draaien...en dan een lange was of gewoon een korte (wol) was? of maakt dat niet uit?
bleh zoveel kleine woordjes en datgene wat ik wil weten snap ik toch nooit uit de tekst dus moet ik alsnog zelf gaan vogelen
Hier ook net een nieuwe sinds vorige week....degene die de machine plaatste zei dattie even 30 minuten aan moest en dan was hij gebruiksklaar. Dat hebben we gedaan en hij wast uitstekend. Heerlijk nu een 7kg machine, helemaal blij.
Weet niet of je hem zelf hebt gehaald of dat hij is afgeleverd, maar let op dat de stabilisatoren eruit zijn gehaald voor je hem laat draaien, anders draai je je hele wasmachine kapot. Staat ook in de gebruiksaanwijzing en vaak als hij wordt afgeleverd, halen ze ze er al voor je uit. Geloof tenminste dat ze iets van stabilisatoren heten, zijn dingen die ze erin doen bij vervoer van de wasmachine.
Ik ben precies een week nadat Jelle geboren werd al op pad geweest voor een nieuwe wasmachine.. De oude heeft de kraamweek niet overleefd... Het arme ding was ook al 12 jaar oud.. De man die hem geintalleerd heeft zei dat ik hem eerst een keer leeg moest laten draaien op een 40 graden programma... Daarna meteen was erin gedaan en geen problemen mee gehad.. Wel had ik voor de zekerheid alleen was van mezelf en mijn man erin gedaan... Je weet maar nooit..
Nee... Dat zijn van die plastic dingen die de trommel op zijn plek houden bij het vervoeren... Anders heb je kans dat de hele boel beschadigt, of erger, kapot gaat. Je moet ze verwijderen voor het eerste gebruik, omdat anders de trommel noet rond kan draaien.
Mijn zus wist dit dus niet en haar hele wasmachine is er op kapot gedraaid. Kreeg ook geen geld terug, want tja, het stond in de gebruiksaanwijzing. En wel bewaren hoor, die dingen, voor als je zelf weer gaat verhuizen, want dan moet je ze ook weer terugstoppen, anders komt de trommel erg los en kunnen de schokbrekers kapot gaan. Je moet het maar weten...