Trouwen, help!

Discussion in 'De lounge' started by Floddertje, Jun 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Meestal weet je wel hoe je partner daarover denkt.. anders ken je elkaar ook niet echt goed genoeg vind ik ;)

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dat doe ik dus
    heb een mooie kaart en daar staat een leuke tekst in

3. Floddertje

Floddertje Actief lid

May 10, 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb hem gisteren gewoon verteld dat ik het erg leuk zou vinden om met hem te trouwen. Niet met al teveel poespas. Ook heb ik gezegd dat ik weet dat hij er de meerwaarde niet van inziet en dat ik het niet erg zou vinden als hij het echt nooit zal willen.

Hij weet nu hoe ik erover denk. Ik ken hem intussen zo goed dat ik weet dat zijn hersens nu overuren maken, dat ik er gewoon even m'n mond over moet houden en dat hij dan over een tijdje uitzichzelf het onderwerp weer aansnijdt.

Afwachten dus! Ik heb 'm overigens niet officieel ten huwelijk gevraagd hoor! Maar gewoon gezegd dat ik het leuk zou vinden als ik mezelf zijn vrouw mocht noemen en zijn achternaam mocht dragen.

4. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Floddertje,

Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
    Super van je dat je die stap hebt durven zetten.

Groetjes,
    Krissa

5. Nou ik heb dus ook het probleem dat mijn vriend niet wil trouwen.
    Toen we 2 jaar terug een relatie kregen riep ik dat ik niet wou trouwen, maar nu 2 jaar later heb ik eigenlijk zoiets van ik wil eigenlijk wel trouwen.
    Ik aan mijn mannetje laten weten dat ik eigenlijk wel wil trouwen en wat denk je dat hij roept, ik ga niet trouwen heb al zovaak gezien dat t na t trouwen fout gaat dat hoeft van mij niet.

Dus ik geef de hoop maar op.

P.S. 1 reden dat hij niet wil trouwen is dat mensen bij wie hij is huis heeft gewoon vorige jaar gingen trouwen na 10 jaar samen en 3 kinderen, en dat zij binnen een week bij hem weg ging. Dus denk dat hij bang is dat dat bij hem ook gebeurt.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hé Floddertje gefeliciteerd met de grote stap... :D
    Je hebt in ieder geval gezegd wat je wilde zeggen over het onderwerp en inderdaad nu afwachten.......heeel lastig ;)

Ik heb dus afgelopen vrijdag met ons weekendje weg de kaart gegeven met de tekst erin en heb hem dus wel gevraagd.....
    Hij vond het heel lief maar wild eniet gelijk reageren dus ik "moet" nu ook afwachten :rolleyes:
    wel heeft hij savond gevraagd waarom ik het evt belangrijk vond om te te trouwen en dat heb ik dus ook verteld........

wie weet kunnen we het samen gaan vieren? :D

Share This Page