Trouwen in 2010!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams136, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Haha gezellig:D

Ja dat denk ik ook, als iedereen hier getrouwd is komen de verhalen wel!

Ohh wat leuk, heb je al een beetje een idee wat voor soort jurk?

Hm ja griep dat is inderdaad niet leuk, laten we hopen dat je zaterdag wat bent opgeknapt :) beterschap iig!

Schoonmams heeft een eigen trouwzaak, de jurken liggen dus voor het oprapen en nog gaan we niet trouwen haha!

xx

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik wil geen megawijde hoepeljurk...Das niet echt mijn ding.
    Een mooi slank model...De rok mag wel ietsje uitlopen maar niet te veel.
    Tja en mn aanstaande wil graag dat het een witte word, dus dat gebeurt dan waarschijnlijk ook wel.

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heb je de jurken van rembo gezien? die zijn zo mooi! ook allemaal niet wijd! sincerity heeft ook hele mooie maar die zijn wat wijder!

Jaa wit is toch ook het mooist, of champagne kleurig!

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    he, als ik evtl. kan helpen, ik ben zelfstandig als wedding planner en nagelstyliste :p dus als er vragen zijn, dan stel ze maar :) (liefst via pm)

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Das nog 's handig :D

6. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Jaaa ik mag mij ook hier aansluiten :D

08-09-'10 gaan wij trouwen. Ik vind het alleen heel moeilijk om niet nu direct alles te gaan regelen...
    Mijn streven is namelijk om in mei 2010 nog 25 kilo af te vallen zodat wij kunnen gaan beginnen met de vruchtbaarheidsbehandelingen (leuk scrabble woord) Dus om dan nu al een jurk uit te zoeken is (hopelijk) zinloos.

Liefs,

Sam

ps iedereen gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk :D

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Gefeliciteerd sam!!

25 kilo afvallen...petje af meid! ik doe met je mee, haha!
    Ik weeg 72 en er moet 15 kilo af!! zoaak geprobeerd maar het lukt me niet... :(
    Ze kunnen de jurk natuurlijk voor je op maat maken, maar ik zou als ik jou was gewoon gaan orienteren wat je wil voor jurk! in blaadjes en noem maar op!

xxx

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeeeej:D
    Vandaag op jurkenjacht geweest en geslaagd!!! :D
    Super!

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Het word ongeveer zo'n jurk alleen dan handgemaakt, glimmende stof (zijde/fluweel achtig), mouwen minder wijd, geen touwtjes op de schouders en zonder zakken! :p We trouwen dus in het rood/zwart:D

Ik heb nu meer dan 1 jaar een maagbandje en ben slechts 10 kilo afgevallen. Mijn lichaam denkt dat ik constant in hongerstaking ben en houdt dus alles vast wat ik naar binnen werk. Ik moet dus eigelijk meer eten, maar door dat maagbandje kan dat nu helemaal niet meer. Best lastig, maar het lukt me wel8) (hoop ik:))

Liefs,

Sam

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hoi, wij gaan ook trouwen in 2010. Op 18 juni om precies te zijn. Ik vind het best spannend allemaal! Wij gaan voor een low-budget trouwerij. We trouwen gewoon in het gemeentehuis op vrijdagmiddag en gaan dan feest vieren bij mijn schoonouders. (die hebben een groot huis en een enorme tuin).

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Gefeliciteerd!!

Ook wij trouwen low-budget.
    Op maandag zelfs:p Met een genodigden receptie.

12. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wat verstaan jullie onder low budget?

Wij willen niet veel geld in de bruiloft steken, want we willen 16 dagen naar Jamaica. Dus trouwen en wegwezen :D

Liefs,

Sam

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nouja, ik weet niet precies het bedrag nog, maar we hebben dus gekozen om het feest "thuis" te doen en dan sparen we dus een zaaltje uit. Ook gaan we gewoon barbequen, en ik heb ook geen dure jurk ofzo. (ik vermoed gewoon een zomerjurk)
    De ringen waren bij elkaar 50 euro. we hebben geen live muziek, geen auto's, geen huwelijksreis. (misschien weekendje weg)
    Maar we boffen erg met het huis/tuin van mijn schoonouders. Daar passen alle gasten makkelijk.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Uhm wij komen denkik rond de 1500euro uit.
    Met dank aan familie hoor, want het buffet krijgen we van schoonmams en de jurk is een cadeau van mn moeder.

Overigens is mn jurk maar 239euro ;)En wel een echte bruidsjurk, geen gala ofzo.

Deel Deze Pagina