Hoi hoi! Mama's en mama's 2-be uit Twente verenig u! Gezellig kletsen en misschien een meeting houden in ons mooie Twente! Ik zal me even voorstellen: Ik ben Leonie, 27 jaar en ben alleenstaande moeder van een zoon van 2,5 jaar. Who's next? Groetjes!
Hoi! Hier nog een twentse mama.... Heb al een dochter van 2,5 jaar. En ben nu in verwachting van de 2e... Hopelijk volgen er nog mee dames! Groetjes!
Hier nog een twentse mama. Moeder van zoon Joep. Nu 2jaar en 4 maand. Ben 31 jaar en alweer 4,5 jaar getrouwd.
twente mama hier ook 21 jaar 2 kids oudste is bijna 4. Goed weekend gehad iedereen? (de zondag is nog niet om)
Hier oowk een twentse mama van 20 jaar en heb een zoontje van 6 maand en 3 wk,, ben een alleenstaande mama! Liefsz
zo hè! jij bent lang zwanger!! (sorry, kon het niet laten...) Hier ook twente! Ik het overijssel-mama topic zijn er nog meer te vinden, geloof ik!
hahaha ja staat er ook een beetje krom he haha.. bedoel ik ben 23 jaar oud en ik ben 6 maand zwanger hahaha.. Gelukkig hoeft het niet zo lang, 9 maanden is leuk, maar langer moet het ook neit echt duren haha