@vinexkindje : ik had nooit zo'n jurk verwacht hoor, hij is nogal groot en de locatie is vrij klein Ik vind de jurk zelf erg mooi en ben benieuwd naar de reacties. Onze trouwdag is anders dan die van de meesten denk ik. We trouwen namelijk op schiphol en beginnen ipv met de plechtigheid met de lunch anders word het voor die paar kinderen die er zijn te laat. Daarna de plechtigheid met daarna champagne, taart en receptie. En rond 17 uur gaan we er vandoor welkom narcisje en gefeliciteerd
Wow Supi, wat gaaf op schiphol! Hebben jullie iets speciaals daarmee of zomaar een idee? Wel een super goede indeling eigenlijk, starten met de lunch. En om 17 uur lekker naar huis of gaan jullie nog weg? Vanmiddag jurken passen! Ik heb een beetje koudwatervrees hahaha. Hopelijk word ik snel verliefd op de jurk en hoef ik niet meer te twijfelen!
Daarna gaan we gelijk vliegen, dus ook eigen belang om het daar te doen hahaha Heel veel plezier met passen, kijk goed naar je eigen gevoel en probeer een aantal verschillende soorten te passen om te kijken welke het beste bij jou lichaam past.
Wow hoe gaaf is dat om meteen weg te vliegen! Dat is pas een complete dag haha. Waar vliegen jullie heen? En met of zonder zoon? Ik heb mijn jurk gevonden! Er waren drie kanshebbers maar deze jurk had echt de wauwfactor! Ben er helemaal gelukkig mee!
Fijn dat je je jurk hebt gevonden vinexkindje! Viel de prijs een beetje mee? We gaan naar Spanje en onze zoon gaat uiteraard mee, die hoort er gewoon bij. Zonder hem gaan we niet
De jurk was 1400 euro en ik kreeg nog 100 euro korting. Niet heel goedkoop maar er zijn ook flink duurdere dus ik ben wel tevreden. Verder natuurlijk ook nog schoenen en ondergoed en hoepel enzo erbij dus bij mekaar ga ik de 2000 bijna aantikken. Maar dat was begroot dus kan ervanaf Je hebt groot gelijk dat jullie lekker samen gaan en wat heerlijk om naar de zon te vliegen! Ik vind het echt een super goed idee haha. Heb je al getuigen gevraagd? Wie zijn het geworden? Ik moet er nog eentje maar weet nog niet goed wie ik zal kiezen!
Ik heb mijn broer en een vriendin als getuige. Als je in ondertrouw gaat moet je dat al aangeven. Je moet maar 1 hè als getuige, je mag er meer. Als je het niet weet kan je het ook zo laten.
Ja maar mijn vriend heeft er wel twee dus dan is het een beetje raar dat ik er maar eentje heb. Van de zomer gaan we in ondertrouw dus dan moet ik er wel uit zijn haha. Waar heb jij je keuze op gebaseerd of was het heel duidelijk?
Als die vriendin niet kon was het alleen mijn broer geworden. Die vriendin ken ik al vanaf mijn 8ste of zo dus voor mij wilde ik haar graag als getuige al zijn wel de laatste jaren wel een beetje uit elkaar gegroeid door andere agenda's zeg maar. Maar als we elkaar zien is het goed.
Ik heb nu mijn beste vriendin gevraagd die ik ook al jaren ken. De tweede persoon twijfel ik tussen mijn moeder (we doen veel samen, werken ook samen), mijn oudste broer (mijn vader is overleden en nu is mijn broer wel een extra steun, anderzijds heb ik nog meer broers en zussen en wil ik daar eigenlijk geen onderscheid in aanbrengen) of een andere vriendin (ik ben een periode heel close met haar geweest maar is nu wat minder waardoor ik een beetje twijfel). Pff, lastig! Gelukkig heb ik nog een paar maanden haha.
Dat scheelt weer haha. Hier de laatste details besproken met de weddingplanner, de taart gaat geregeld worden en welke gaan van de week ons trouwkaartje bespreken en regelen. Dan hoeven wel alleen nog een pak voor mijn aanstaande te regelen en ondergoed voor mij onder de jurk. Oh ja en de bedankjes.
Wij gaan volgend jaar ook trouwen. Exacte datum hebben we nog niet, maar zal mei - juni - juli worden.
Ik heb een goede vriendin en mijn broertje als getuige gevraagd. Mijn vriend heeft zijn broertje en een goede vriend. Meid1987 welkom! Fijn dat de datum nog open ligt, dat geeft wat ruimte met locatie zoeken. Ik heb nog steeds geen jurk. Ik zie mezelf al in de laatste maand nog even gauw een jurk ergens vandaan toveren. Ik weet ook niet meer waar ik moet zoeken, want dat wat ik in gedachten heb, gaat hem niet worden en nu kan ik maar niets vinden wat ik een leuk alternatief vind.
Dankjewel! Trouwlocatie hebben we al op t oog; maar deze kunnen we pas begin volgend jaar boeken.. (max. Half jaar van te voren) Locatie voor eten en feest hebben we ook al. Binnenkort met eigenaar om de tafel om alles door te spreken. Doen jullie het groots? Wij houden het best klein. Rond de 50 personen. Alleen fam. En goede vrienden.
Welkom meid1987! Wij hebben ook zoiets van tussen de 30 aan 50 gasten in totaal. Dus valt reuze mee. Pepijnn, in welke regio woon je en wat voor jurk heb je in gedachten dan dat je denkt dat je niet zal slagen?
Zuid-Holland! De jurk die ik in gedachten heb is heel simpel. Maar ik heb bedacht dat ik toch geen echte bruidsjurk wil, dus gewoon een hele mooie avondjurk of juist iets vintage in het wit. Een jurk die meer is dan een gewone jurk, maar niet perse een bruidsjurk. Bij ons zijn er 70 genodigden. We hebben een grote vriendengroep. Qua familie hebben we het klein gehouden.
Ik vond het erg moeilijk om te beslissen ik doen, maar vond toch dat ik voor een trouwjurk moest gaan zelf. In andere kleding had ik me toch ongemakkelijker gevoeld denk ik. Ik ben benieuwd waar jij voor zal kiezen!
Ohja ik ben ook benieuwd, Pepijn, of je nog iets vindt waar je je goed in voelt en wat het dan gaat worden. Wij hebben gisteren het eerste voorbereidingsgesprek met de pastoor gehad. Wat een fijne man en wat kunnen we er een persoonlijke dienst van maken waarbij we alleen de kerkelijke tradities die ons aanspreken mee nemen. Een mooie mix van traditioneel en modern. Ik ben heel enthousiast Ook heb ik gisteren mijn broer gevraagd of hij me weg wil geven en die reageerde meteen heel oprecht dat hij daar al op hoopte. Zo gaaf! Spannend meid1987, dat jullie nu ook beginnen met plannen. Het is wel echt super leuk om te doen vind ik en het voordeel van op tijd beginnen is dat er nog veel vrij is qua locatie en fotograaf enzo.
Wat leuk dat je broer je weg wilt geven vinexkindje! oh hier ben ik gevraagd of ik eind deze maand nog voor mijn eerste coupeuse afspraak kan om mijn jurk op maat te laten maken