Ja dan mag je de jurk weer aan Tevens komende woensdag ga ik lingerie voor onder de jurk kopen, dan moet de jurk ook mee haha, enige nadeel is dat ik dan met de jurk, lopend of fietsend, door de stad moet.
Hallo meiden Mag ik met jullie meeschrijven en aftellen? Wij gaan op 7 juli 2017 trouwen en zijn begonnen met de voorbereidingen. Wij trouwen op het strand en geven aansluitend een bbqfeestje bij een standtent. Intiem met ongeveer 50 mensen de hele dag. Heb jullie topic vluchtig doorgelezen. In elk geval gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Natuurlijk, Dufel, gezellig! Welkom! Ojee, Supi, met de jurk de stad door haha. Dat is wel een klus :-D. Wanneer trouw jij ook alweer precies?
Wij gaan ook trouwen mei 2017😃😃 vind het enorm spannend en ben niet zo'n regellaar dus best lastig vind ik het ook😁
Hoe gaat jullie bruiloft eruit zien? Wij zien onze bruiloft ongeveer zo voor ons: Sochtends rustig omkleden en foto's maken. Smiddags kan Noud dan nog even slapen. Wij gaan dan alvast samen naar de locatie toe en gaan daar relaxed wat drinken. Rond 15.00 uur komen alle gasten aan, iedereen krijgt een drankje. 16.00-17.00 ceremonie op het strand 17.00-18.30 feliciteren en borrelen 18.30-23.00 bbq, muziek en relaxen Wij hebben ongeveer 50 gasten en houden het verder vrij simpel/intiem. Dingen die we moeten regelen: - kleding voor ons 3 - trouwen zelf - fotograaf - ringen - locatie - bruidstaart - dj - uitnodigingen - haar/make-up Bloemen wil ik denk ik niet en misschien dat vriend nog een mooie auto wil. Vergeet ik verder nog iets? Ben ook benieuwd naar hoe jullie dag eruit gaat zien en jullie lijstjes
Je bent al verder dan mij met regelen Ziet er heel leuk uit ik wil ongeveer het zelfde.. Wat gaan jullie s avonds met de kids doen?
Wij moeten nog een pak voor mijn vriend regelen en wat leuks voor mijn zoon. Ik moet mijn haar nog regelen en eventueel make-up De taart moet nog even doorgegeven worden. Oh en de trouwkaart moeten we nog versturen. De meeste mensen weten het al dus dat scheelt wel al hahaha De bedankjes zijn we ook aan het bedenken. We beginnen met lunch rond die 12:30 op schiphol De plechtigheid is om 14 uur Daarna taart en de receptie tot die 16:45 en dan op naar het vliegtuig! Vandaag ga ik lingerie voor onder mijn jurk passen!
@kiki voor onze zoon regelen we een oppas die er de hele dag bij is. Als hij dan moe is kan hij gewoon gaan slapen. Willen jullie ook op het strand trouwen? @supi klinkt goed!! Schiet ook al lekker op Succes met passen van je lingerie
Supi: 24 juli 2016 Pepijnn: september 2016 (ik houd het graag een beetje vaag) Kiki70: mei 2017 Vinexkindje: 16 juni 2017 Dufel: 7 juli 2017
Dat schiet al op Pepijnn! Alles al geregeld? Oh we hebben juist nog niets geregeld. Nu met bezig met de locatie. We hebben een offerte gehad en gaan de 20e kijken. Ik was echt verbaasd dat we dat nu allemaal al moeten vastleggen
Kan gebeuren Locatie was niet helemaal naar onze wens helaas. Dus nu verder aan het kijken. Best lastig allemaal nog
Zo, even bijgelezen! Wat leuk dat er wat meer meiden mee kletsen over het plannen van de grote dag! Onze dag ziet er zo uit: Sochtends aankleden en foto's, tussen de middag kan onze jongste nog even slapen als het nodig is (hij is dan 2,5 dus wellicht wel niet meer), om half 2 worden we voor de wet en voor de kerk getrouwd door een pastoor die ook ambtenaar van de burgelijke stand is. Om 3 uur gaan we met de daggasten de taart aansnijden, van 4-half 7 is de receptie waarbij we iemand hebben die de kids vermaakt met spelletjes en knutsels. Vervolgens brengen mijn zussen de kinderen naar het huis van mijn moeder waar een vriendin van mn zussen zal oppassen. Wij gaan rond 7 uur met de daggasten aan een driegangendiner beginnen. Savonds willen we een nachtje ergens logeren met zn tweetjes. We komen uit een grote familie dus bij de daggasten hebben we zo'n 40 mensen (incl kinderen) en bij de receptie ongeveer 120 (incl kinderen). Ons regellijstje: Pastoor, Kerk, Feestlocatie, Kindervermaak, Jurk, Fotograve en ceremoniemeester zijn geregeld Kleding voor man en kids, Taart, Ringen, Kapper, Teksten voor de plechtigheid, Slaapplek, Auto, Uitnodigingen, Gastenboek, Bedankjes moeten we nog doen. En oja, ik mis nog steeds 1 getuige haha. Jammer, Dufel, dat de locatie niet was wat je verwachtte. Waar knapte je op af? Heb je al een andere locatie op het oog? Wel heel gaaf om op het strand te trouwen! Hoe was het om je jurk weer te zien, Supi? En is het gelukt met de lingerie? Het begint nu wel op te schieten hoor, nog 2 maanden! En Kiki, houd je niet zo van regelen? Teveel gedoe? hebben jullie al wel een globaal idee van wat je wilt? En Pepijnn, nog geen jurk gevonden die past bij wat je in je hoofd hebt? Ik was trouwens gisteravond op een bruiloftsfeest en heb natuurlijk goed opgelet hoe ze het geregeld hadden haha. Ze hadden lp-platen als gastenboek, antikaterwater als bedankje en op alle tafels lagen fototoestellen waar je zelf fotos mee kon maken. Er stonden ook van die stokjes met een bril en een hoedje etc om je foto te versieren. En er stonden kaartjes op tafel dat je geen afscheid hoefde te nemen omdat je bij binnenkomst al in de rij had gestaan. Super slim want het bruidspaar heeft dus lekker de tijd gehad om te dansen. Nou ik ben weer even bij haha. Nu jullie weer!