Trouwen in 2017!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Vinexkindje, Jan 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ohh ik ga even stiekem meelezen hoor!
    Ik trouw over twee weekjes :D ff kijken of hier nog wat leuke ideetjes zijn!

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Oh Blike, over twee weken al!! Vertel, wat is jullie planning, wat voor tips heb jij voor ons? ;)

3. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Spannend blike!

Jurk zag er nog steeds super mooi uit:D en lingerie is ook goed gekomen.
    Alleen even spannend met mijn schoenen, die zouden deze week aankomen, maar dat word begin juli. Ik heb dan 2 weken om ze in te lopen het zijn hakken van 7,5 cm dus nu al op andere hakken aan het inlopen om het langer vol te houden zonder pijnlijke voeten. Die heb ik dan nu alvast:p

Fotograaf is nu ook geregeld afhankelijk van de offerte.
    Trouwkaartje gaan we waarschijnlijk vanavond bestellen.

Dan moeten wel de taart nog regelen, het pak voor mijn aanstaande en kleding voor onze zoon. En de bedankjes nog.
    Wat is jullie mening hierover, kan je het maken om een afwasborstel te geven met de tekst "omdat het zonder jou niet af was" ? met wat snoepjes eraan

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Oeh, het wordt wel heel echt hoor, Supi, nu je de jurk hebt en schoenen aan het inlopen bent. Slim om alvast op andere hakken te gaan oefenen.

Oeh, waar ga je de trouwkaart bestellen? Heb je er nog een tekstje opstaan ofzo? Of gewoon de feiten? Waren jullie het snel eens?

Hahaha, wel heel grappig die bedankjes! Als jullie echt van die mensen zijn die bekend staan om hun humor vind ik het super. Zelf zou ik het niet doen omdat het niet zo bij ons en onze gasten past denk ik maar niet omdat ik het niet vind kunnen (sowieso moeten ze blij zijn met wat ze krijgen hoor :p). Ik vind het wel heel leuk dat het bruikbaar is en niet in een hoek beland. Wat zijn de anderen van plan met de bedankjes??

5. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Whaaa nog anderhalve week!! Komt echt dichtbij nu!
    Helaas zijn de weersvoorspellingen niet zo mooi ;( rond de 17 graden met regen... maar goed, er kan nog een hoop gebeuren in tien dagen.

Onze planning ziet er als volgt uit:
    0900 - vriend gaat met zoontje naar zijn ouders om hun voor te bereiden, ik blijf met dochtertje thuis
    09.30 - kapster komt haar en make-up doen
    11.30 - vriend komt me met zoontje ophalen
    11.40 - even snel een broodje eten
    1200-1300 - foto's maken met zn tweetjes
    13.30 - ceremonie
    14.15 - taart en koffie/champagne
    1500- 1700 foto's maken in de tuin met kindjes en daggasten
    1700-1900 bbqen in de tuin
    2000 - ? Feest!

Het feest houden we bij mijn schoonouders in de tuin in een grote tent

6. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    supi
    Ik vind de bedankjes een superleuk idee! Die kende ik nog niet :)

Ik heb alle bedankjes zelf gemaakt
    Dit heb ik nagemaakt, was een bak vol met werk, maar wel heel tevreden mee :)
    hot-chocolate-likeur-43.jpg

7. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Leuke planning blike! Hopelijk valt het met het weer mee.

Wij hebben de kaarten bij locomix gevonden. Het is een vliegtuigkaart, met een heus werp vliegtuigje erbij. Wel passend bij onze locatie vonden we;) de tekst was even passen en meten met de feiten en een deel verzonnen. De kaart is uit naam van onze zoon (piloot Jack) omdat hij er wel bij hoort. Voor de dag zelf ga ik op zoek naar een leuke piloten pet voor hem!

LocoMix.nl | Originele trouwkaarten: AirpIane Card | LocoMix

ze hebben hier best leuke dingen. Vanmorgen de kaarten besteld, hopelijk zijn ze snel binnen en kunnen we ze de deur uitdoen naar iedereen.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wat een leuke, originele kaart zeg!

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Wow wat een gave kaart! En helemaal in thema, echt super leuk! Wij hebben echt heel veel gasten dus ik denk dat bij ons de prijs ook wel bepalend wordt voor waar we gaan bestellen.... haha.

Leuk, Blike, je dagplanning! Wij gaan ook om half 2 trouwen dus ik spiek even mee :D

10. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Blike, ga je dit weekend trouwen?
    Ik wil je in iedergeval heel veel plezier wensen op je trouwdag!

Gisteren de ringen opgehaald, we zijn er super blij mee:D
    Komt nu echt dichtbij allemaal, minder dan 2 maanden te gaan nog!

Wat we nu nog moeten regelen, is de taart, kleding voor de mannen en de bedankjes.

11. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Het pak is geregeld, nu alleen nog de taart en kleding voor Jack en de bedankjes!
    Het komt nu echt dichtbij hahaha

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Wow Supi, je gaat lekker zeg! Pak ook al binnen. Zijn jullie samen geweest? Wist hij snel wat hij wilde? Was het erg prijzig?

Ik ben weer druk aan het zoeken naar teksten en liedjes voor de ceremonie maar het is zo moeilijk! Gister weer iemand gevonden die gedichtjes schrijft die helemaal mijn stijl zijn maar die had toch niks dat er echt bij paste. Moeilijk moeilijk. Gelukkig hebben we nog een jaar :D

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Hebben jullie trouwens een gastenboek? Hoe hebben jullie dat vormgegeven?

14. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Supi:
    Nee, komende vrijdag :) Het komt nu echt dichtbij!
    Vandaag nog even wat houten wegwijzers gemaakt voor de gasten, waar ze kunnen parkeren en waar het feest is.

Taartvorm is af, taart maak ik zelf, dit idee
    0021fd28537c8db9314431b091ed00b7.jpg

Gastenboek hebben wij een grote glazen pot met allemaal briefjes ernaast. Mensen kunnen dan hun wens, herinnering of huwelijkstips op dit briefje schrijven en in de glazen pot doen.

Trouwjurk is inmiddels opgehaald, tent komt wrsch dinsdag dus dan kunnen we ook zolangzamerhand beginnen met versieren!

Liedjes die wij bij de ceremonie hebben zijn
    1) train - marry me
    2) christina perry - a thousand years
    3) kelly clarkson - tie the knot

en savonds de openingsdans is op claudia de breij - mag ik dan bij jou

15. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Hier geen aparte geluidsinstallatie dus geen liedjes voor ons;)

Het pak is besteld, is een maatpak dus veel vragen hahaha.
    De prijs is dan ook best wel hoog, maar met het pak kan hij jaren vooruit en hij wil naast mijn mooie jurk geen goedkoop ogend pak dragen zeg maar.
    Het was vrij makkelijk te beslissen dat wel, we waren samen, net zoals met de jurk van mij.

Wij hebben een poster met boom erop besteld en onze Namen en datum eronder.
    De gasten mogen op de blaadjes hun naam en wat tekst schrijven als ze willen.
    De boom gaan we in lijsten en ophangen als aandenken.

16. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Leuke taart blike! Ik had hem ook al voorbij zien komen op pinterest:D

Wij mogen nog even nadenken over de taart, maar zal toch ook geregeld moeten worden in juni.

Nu is het even afwachten nog wanneer de trouwkaarten binnen komen! Als die binnen zijn kunnen we ze gelijk versturen.

17. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Wow, Blike, wat een hoop informatie! Die taart is echt wel super gaaf zeg. En al helemaal als je dat zelf kan maken. Ik moet er niet aan denken haha. Het wordt nu echt aftellen!
    Super bedankt ook voor het gastenboek idee. Zoiets lijkt mij nou ook wel wat. En de liedjes ga ik eens luisteren of dat ook wat voor ons is.

Gaaf, Supi, dat jullie zon mooi pak hebben gevonden. En inderdaad, daarna kan hij het weer bij andere gelegenheden aan.

Ik heb gisteren weer even op pinterest zitten struinen naar huwelijksgedichten. Heb nu al wel twee kanshebbers dus het gaat vast wel lukken. Super gaaf die voorbereidingen!

18. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Blike, laat je nog even weten hoe je grote dag geweest is?:D

Volgens mij had je redelijk weer toch? Hier heeft het hele weekend de zon geschenen en nog.

19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Hoera, Blike, gefeliciteerd met je huwelijk!! Hoe was het? Hoe was het? Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad!

Ik heb ondertussen mn tweede getuige geregeld, toch gewoon mijn moeder! Verder heb ik een map met muziek gevonden waar we mogelijk een liedje voor de kerkdienst uit kunnen vinden. Er is zoveel keuze.

Hoe gaat het met jullie?

20. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Gefeliciteerd Blike! Hoe was het???

Lekker bezig Supi! Echt veel geregeld al zeg.

Wij hebben onze droomlocatie gevonden. Offerte is binnen en valt binnen budget :)

Share This Page