Fijn dufel! Het mag ook wel dat er al veel geregeld is hahaha, over 6 weken zijn we namelijk al getrouwd Met de taart zijn we bezig, schoenen voor mijn aanstaande hebben we in huis. Vervoer is waarschijnlijk ook rond. Aangezien we op Schiphol trouwen gaan we met de naaste familie en getuigen (ongeveer 13 man) met een mini bus naar Schiphol. Iedereen word dan bij hun thuis opgehaald en weer afgezet.
@ Dufel: Wat heerlijk dat jullie de droomlocatie hebben gevonden en dat het binnen budget valt! Dan is het ineens wel heel echt he! Vertel eens, hebben jullie veel gekeken? Wat maakt deze locatie zo gaaf? @ Supi: Ooooh, het gaat hard bij jullie! Wat gaaf ook dat iedereen met een mini-bus wordt opgehaald. Meteen al groepsgevoel! Begint de bruiloftsstress al toe te slaan of nog niet haha. Wij zijn ondertussen aan het denken over een soort van huwelijksreis. We willen samen met de kinderen iets bijzonders doen en zaten sinds dit weekend te denken aan legoland in Denemarken. Het is wel heeeel duur maar ook heeel gaaf haha. Nu zitten we alleen steeds in dubio of we nou met de auto of het vliegtuig gaan, in het hotel of op het vakantiepark of dat we toch iets heel anders willen doen.... Luxeproblemen hoor haha!
@supi oooh das echt al snel!!! Ben benieuwd!! @vinexkindje lekker toch een luxeprobleem Vinden de kids vast erg gaaf. Deze locatie is eigenlijk precies zoals we het in ons hoofd hadden toen we erover gingen nadenken dat we wilden trouwen. Er worden fakkels geplaatst, we hebben een fijn terras tot onze beschikking met lounge gedeelte, buiten bbqen, een vuurkorf. Openslaande deuren naar t strand toe. Een prieeltje op het strand waar we kunnen trouwen❤ Ik ben vandaag tegen mn droomjurk aan gelopen, naja aangeklikt. Was even aan t googlen en kwam hem tegen. Heb gelijk die zaak een bericht gestuurd. Nu hopen dat hij me staat haha
Wauw, Dufel, gewoon even tegen je droomjurk aangelopen! Dat is mazzel haha! Past hij ook binnen het budget? En wat klinkt jullie locatie gaaf zeg! Super! Welkom Elliz, klets gezellig mee! Wanneer gaan jullie trouwen? Heb je al ideeen over waar en hoe?
Welkom Elliz Dufel, ik duim dat ze de jurk hebben en dat hij je staat! Hier gaat alles in sneltreinvaart heb ik het idee. Eigenlijk alleen de taart moet nog geregeld worden, de bedankjes en kaarten ervoor zijn besteld. Ook organza zakjes als extra erbij besteld 100 zakjes voor 17 euro, dan houden we nog ruim over. Oh ja en ik moet een kapper nog regelen, dat is dan het enige nog Hoe gaat het met de rest met afspreken , passen en wat er allemaal bij komt kijken nog?
Grrrr de bakker waar we de taart wilden bestellen (bij het proeven was de taart geweldig, nog nooit zoiets lekkers geproefd!) is wegens omstandigheden gestopt. De winkel staat te huur, dus nu moeten de taart weer opnieuw gaan regelen:x
Ah nee zeg! Wat een domper!! Inmiddels al wat gevonden? Ja jurk past prima binnen budget Ga binnenkort passen. Hoe hoog is jullie budget? Wij willen inclusief de huwelijksreis 10000 uitgeven. Dus voor de trouwdag zelf ongeveer 7500. Niet een mega hoog budget, sommige dingen doen we ook niet. En we hebben maar ongeveer 50 gasten.
Onee, dat is echt heel erg balen!! Heb je iets anders gevonden? Hoewel het in je hoofd vast niet zo fantastisch is als de vorige Ons budget is 15.000 euro maar wij hebben ook echt een grote familie waarmee we graag een diner willen doen dus dan gaat het gewoon hard. Maar ach, je trouwt maar 1x
We gaan maandag bij iemand taart proeven en bespreken wat we willen qua taart, die red dat nog voor onze trouwdag dus dat komt goed gelukkig! Het zal wel wat duurder zijn, maar ja so be it, we willen taart dus dan maar iets duurder. Ons budget zal ook zo tussen die 10 a 15 zitten, daar zit wel al de huwelijksreis bij in en alle kosten die we gemaakt hebben. Wij hebben in totaal ook ongeveer 50 man. Eigenlijk alleen mijn haar nog regelen, de rest is al geregeld of klaar. De bloemen hebben we vandaag besproken.
Taart is geregeld! Nu alleen mijn haar nog en dan zijn we klaar over anderhalve week zijn wel al getrouwd, kijk er echt naar uit!
Sorry dat ik al een tijdje niet heb gereageerd, maar bij ons zijn de plannen gewijzigd. We zouden eigenlijk trouwen in september, maar we hebben alles gecanceld. Bij mijn vriend is melanoomkanker vastgesteld. We gaan nog wel trouwen op het gemeentehuis, begin september. Maar dat is slechts een formaliteit vanwege het huis en de kinderen, voor het geval het dit keer slecht afloopt (hij heeft al eerder een melanoom gehad, maar toen in een minder ver stadium). Ik hoop dat ik volgend jaar gewoon alsnog mee zal kunnen schrijven in dit topic, want als vriend hier gewoon uitkomt (waar we nu heel erg op hopen!) willen we alles dat we gepland hadden alsnog door laten gaan. Voor nu wens ik alle bruiden-in-spe heel veel plezier met de voorpret en op de dag zelf! Geniet ervan!
Oh Pepijnn wat verschrikkelijk om te horen! Ik duim voor jullie dat alles goed komt. Onze trouwdag was precies zoals we wilden, we hebben onwijs genoten en genieten nu van onze vakantie
Ik was even op vakantie maar ik ben er weer! Tsjee, Pepijnn, wat heftig voor jullie! Dat is wel enorm schrikken, ook als het de tweede keer is. Hoe kwamen jullie erachter? Heel veel sterkte en ik hoop dat hij er heel goed uit komt en jullie alsnog een mooi feest kunnen plannen. Hoeraaaaa, Supi is getrouwd!! En hoe bevalt het getrouwde leven?? Vertel eens, hoe verliep het allemaal. Wat viel er mee en wat viel er tegen? Wat was het mooiste moment van de dag? Ik ben benieuwd!!
Ik moet eerlijk zeggen dat het leven niet zoveel veranderd is Het naamsgebruik heb ik al gewijzigd voor de officiële instanties, maar bij de meeste moet ik het nog doorgeven. Dat komt na de huwelijksreis wel. De dag zelf verliep goed, we werden op tijd opgehaald en zijn aangekomen op Schiphol. Met iedereen naar boven en een fotoshoot gedaan, waarna er lunch was. Wat ons tegenviel was de weddingplanner, iedereen werd niet de ruimte van de plechtigheid in geleid (die was nog niet dichtgemaakt), maar kwam al tijdens de lunch binnen lopen. Dat was een beetje chaotisch, ook de taart werd niet echt praktisch neergezet zodat de meesten de taart niet goed konden zien voor we die gingen aansnijden. De taart stond in het gedeelte waar de plechtigheid werd gehouden en niet waar de receptie zou zijn. Wat ik echt super leuk vond dat onze zoon straalde in zijn pilotenpak en hiermee ook echt de macho mee uithing haha. Hij deed het ook supergoed tijdens de plechtigheid, hij gaf de ringen goed aan (wat hij eerst niet wilde) en sloeg met de hamer van de ambtenaar ons tot man en vrouw Bijna sloeg hij die ambtenaar voor zijn hoofd zo fanatiek was hij Ook waren de "speciale getuigen" erg verrast en vereerd dat ze ook in ons trouwboekje mochten tekenen. Alle getuigen en ouders hebben hier wat ingezet. Ook hier betrok de ambtenaar onze zoon erin door vingerverf op zijn hand te doen en zijn handafdruk in het trouwboekje te zetten. Daarna tijd voor alle gasten en daarna vlug omkleden en uitgezwaaid door iedereen bij de douane. Nog bijna onze vlucht gemist hahaha en ook in het vliegtuig vroegen de piloten of onze zoon hun extra versterking was met zijn pilotenpak Hij mocht in de cockpit kijken, maar vond het een beetje eng. De hele dag gaat in een soort roes aan je voorbij, je word een beetje geleefd, maar ik heb enorm genoten. Het was bijzonder om mee te maken en super trots nu ik vrouw van ..... ben Was superblij toen we konden bijkomen in het vliegtuig haha. Wat betreft onze zoon, die heeft het echt super gedaan die dag, hij sliep bij mijn ouders en was al om 7 uur wakker en hij is eigenlijk de hele dag super lief geweest. Hij sliep pas toen we in het appartement waren en dat was om 12 uur in de avond. Eigenlijk was iedereen er bij die we erbij wilden hebben, geen afzeggingen gehad of mensen die opeens niet kwamen opdagen, dus het zeer geslaagd!
Jeetje wat ontzettend heftig Pepijnn Ik duim heel erg dat je man er weer helemaal overheen komt. Heel veel sterkte voor jullie beide en jullie familie en vrienden. Gefeliciteerd Supi!! Klinkt als een zeer geslaagde dag.
Wat mooi om te lezen, Supi. Het klinkt als een prachtige dag met al jullie dierbaren. Vond je de fotoshoot nog lastig of voelde je je echt op je gemak? En zijn jullie lekker een beetje bijgekomen op vakantie? Gaaf ook dat jullie zoon er zo bij betrokken werd en zich zo goed voelde in zijn pak! Wij hadden vandaag de pastoor weer op bezoek. Gezellig even bijgekletst haha. Hij zei dat we nog tijd zat hadden voor de ceremonie dus dat deden we volgende keer wel Zijn nog wel even aan het twijfelen geraakt over of we het wettelijk huwelijk ook door hem laten doen of door iemand van de gemeente. Als we het door hem laten doen dan weten we zeker dat we een persoonlijk praatje hebben en dat het allemaal binnen de tijd past maar het kost ons wel 175 euro extra aan kosten voor de gemeente. Nog maar even over nadenken dus... Verder hebben we een beetje na zitten denken over een huwelijksreis en we denken toch best serieus aan een paar dagen legoland met de kinderen. Gaan jullie ook op huwelijksreis?