Heerlijk bijgekomen ja. Nu weer terug van onze huwelijksreis en mijn naamsgebruik ook bij bedrijven en dergelijke wijzigen. Al kan een deel pas officieel gewijzigd worden als je een nieuw paspoort op in bewijst met e.v. (echtgenote van) erin. Aangezien we die van mij en onze zoon in februari moeten vernieuwen wacht ik daar dan maar mee.
Dat is wel echt stom, Supi, dat je een aangepast paspoort nodig hebt. Als je net een nieuwe hebt, dan heb je dus gewoon pech. Heel handig. Wij hebben inmiddels de aanmelding van ons huwelijk bij de gemeente gedaan. Echter vind ik de prijsopbouw van de leges echt idioot dus we gaan daar donderdag maar eens een belletje aan wagen. Verwacht er niet veel van maar wie weet he
Ja een paspoort is tegenwoordig 10 jaar geldig, dus dat is een beetje onhandig vind ik persoonlijk. Gelukkig moet die van mij in februari al vervangen worden haha Ja die leges zijn niet goedkoop helaas.
Jeej, wij zijn helemaal druk met de ringen op het moment en ondertussen kijken we wat rond voor een locatie voor de huwelijksnacht. Ik vind het zo leuk!! Zijn jullie weer wat verder met regelen?? Iemand nog tips voor betaalbare kaarten?
Hoi, Mijn vriendin en ik gaan trouwen op 11 mei 2017! We hebben dinsdag ringen gekocht, hebben een fotograaf gevonden die foto's gaat maken op onze dag en aankomende dinsdag gaan we kijken bij een prachtige locatie hier in de buurt leuk om overal mee bezig te zijn!