AZ stadion stort deels in.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Panda81, Aug 10, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Evanesco likes this.
  2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
  3. Jigsaw

Jigsaw Niet meer actief

Ja erg hè! Ook het eerste wat ik dacht, gelukkig niet tijdens een wedstrijd. Het waait ook echt bizar hard hier aan de kust in Noord Holland

DQueen likes this.
  4. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik hoorde gisteren avond op tv dat het een constructie fout was waarvan ze op de hoogte waren. Ivm kostenbesparing is voor deze en niet een betere constructie gekozen. Denk dat dit verhaal nog wel een staartje krijgt. En gelukkig dat dit niet tijdens een wedstrijd is gebeurt dan hadden veel mensen het niet na kunnen vertellen.

5. Liselou

Liselou Bekend lid

Jan 1, 2019
    898
    1,131
    93
    Het zag er ook niet echt heel stevig uit. Gelukkig was er geen wedstrijd. :eek:

6. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    Daar heeft Alkmaar wel vaker een handje van... Kostenbesparing op de verkeerde manier. Weleens van de inmiddels beroemde (of eigenlijk: beruchte) leeghwaterbrug gehoord? Ook zo'n prachtig verhaal.

7. DQueen

DQueen Niet meer actief

Nee dat verhaal ken ik niet. Ik vraag me af of het stadion wel is bekostigt door de gemeente Alkmaar. Volgens mij is dit toen door Dirk Scheeringa (DSB bank) gedaan? Bij opening toendertijd was het toch het DSB stadion?

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    Haha de leeghwater brug is ook al zn drama. Ze zouden een half jaar ofzo nodig hebben om te vervangen/ deel herstellen en zijn 2 jaar later nog niet klaar. Inmiddels is t nu uitgesteld tot eind maart dacht ik omdat voorheen een vergunning was verleend wat niet verleend mocht worden ivm constructie / bouw tekening fouten waardoor de bouw 6 maanden stil heeft gelegen. Ik sta daar dagelijons in de file. Hopeloos

littlemunchkin and DQueen like this.
  9. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    Klopt, maar gemeente Alkmaar heeft wel toestemming moeten geven. Waarschijnlijk onder druk gezet door Dsb. Maar dat blijven suggesties, de waarheid ligt ergens in het midden.

Share This Page