Oh jeetje ik weet niet eens meer hoe die locatie heet waar ik ben getrouwd.. Ik heb ff op google maps gekeken. Het is op de 's Gravenweg en heet Kuyl's Fundatie. Wij hielden een vrij kleine bruiloft dus wilden ook een niet al te grote locatie, maar moest er wel mooi uitzien. Veel mensen kennen het overigens niet als trouwlocatie, da's wel weer leuk
Geweldige site (ondanks dat sommige info idd niet helemaal up to date is). complimenten voor het schrijven/maken. Heb er veel ideeen op kunnen doen.
Mag ik vragen met hoeveel mensen jullie het gevierd hebben? En wat het ongeveer gekost heeft. Ik ken de locatie (is ongeveer bij ons om de hoek) en vind het er super uitzien. Zijn jullie daar alleen getrouwd? Of ook een feest, diner e.d.?
wij wonen in rdam en wilde ook trouwen in rdam daarna hebben we besloten om vanuit ouderlijk huis te trouwen dat is in spijkenisse dat scheeld je al 70 euro op de gemeente ! wat je moet betalen aan je trouwerij wij hebben een plek in schiedam waar we ons feestje gaan houden mijn jurk kostte 1200 euro bij atlanta bruidsmode mijn taart word geakt door de buurvrouw van mijn ouders die is heel goed in die dingen
Vanuit het ouderlijk huis trouwen is geen optie, dat is de andere kant van nederland. En heb wel gekeken naar andere steden waar we een binding mee hebben, maar prijstechnisch scheelt dat niets
Heb je al een fotograaf? Ik ben kort geleden begonnen met bruidsfotografie. Woon alleen niet echt in de buurt van Rotterdam.. Dit is mijn website.
De Oliphant is idd een leuke locatie(ben toen zelf heel simpel bij een Deelgemeente getrouwd ) In de Kuip(Feyenoord-stadion)kan je ook trouwen. Qua eten...wij hadden na het trouwen van m'n broer en z'n vrouw een buffet in Restaurant Meerzicht in het Zuiderpark,heel knus en gezellig.
Meerzicht ziet er ook erg leuk uit. Zo wordt ons lijstje steeds langer. Binnenkort maar eens bij wat locaties langs om ze in het echt te zien. Iedereen bedankt (meer opties blijven welkom )