Goedemorgen, Wie heeft zijn televisie/ internet van UPC? En wat vind je ervan? Momenteel hebben wij zowel digitale televisie als internet bij Ziggo. Maar als we besluiten om een alles in 1 pakket af te nemen dan gaan we meer betalen omdat telefoon erbij zit. Nou zag ik gisteren een alles in 1 pakket bij UPC wat mij/ ons wel aansprak. Maar voordat ik dus overstap wil ik eigenlijk wel ervaringen lezen... Bedankt!
wij hebben upc al jaren en een aantal jaar geleden had ik het zeker afgeraden, maar het is wel flink verbeterd de laatste jaren en hun mediabox is erg fijn. Het enige nadeel is dat als ze storing hebben er altijd gelijk in beeld komt het ligt aan uw bekabeling! word daar woest van! net alsof mijn kabels spontaan eruit springen steeds. Maar goed de laatste tijd weinig storingen dus dat scheelt. Dus ik ben redelijk tevreden.
Hey wij zijn sinds december overgestapt van KPN interactive naar UPC en dat werkt bij ons echt als een tierelier, we hebben ook alles in 1 met een mediabox die ook kan opnemen heerlijk!! ook hebben we het HD pakket en je ziet echt super veel verschil. Oh en het internet is ook een stuk snellen bij KPN was het zo dat als we tv keken dat de snelheid van het internet super sloom werd.
Ben ook tevreden, ben al bijna 10 jaar klant. Ben 3 keer verhuisd, geen problemen ondervonden, storingen zijn op 1 hand te tellen en dan zit ik nog ruim.
Ik wou ook upc maar dat was niet mogelijk omdat ziggo de "hoofdaanvoerder" is in de regio. UPC is dus niet landelijk te ontvangen...
Hey, Standaard zit er een mediabox bij zonder opname mogelijkheid, maar voor ongeveer 50 euro heb je hem erbij.
Klopt ja van de bekabeling , heb ik hier ook last van. Kleine storingkies op t internet ook steeds. Veel gezeur gehad met t opstarten , wel allemaal netjes opgelost en best wat crediteringen gehad.
Standaard dan heb je alleen kabel tv.. zodra je digitaal neemt kan je opnemen en pauzeren.. Staat zelfs bij hun op de site bij televisie. *ontopic* We hebben zelf een alles in 1 pakket, internet/tv/telefoon en we zijn er uitertst tevreden over. We hebben het nu bijna 3 jaar en hebben vorig jaar telefonie erbij genomen, we willen niet anders meer. We hebben het HD pakket en Eredivisielive +sport 1 erbij genomen *manlief he.. * We hebben 1 keer een defect gehad *hond, of toen nog pup, had over de router heen geplast* ze zeiden eerst dat we dat zelf moesten betalen, ala 150 euro maar ik heb nooit een rekening ervan gezien.
hier ook alleen bij het opstarten problemen (en crediteringen) gehad... Ik vind de prijs niet super (best hoog zelfs) maar er is hier in de omgeving geen vergelijkbaar alternatief! (andere kabel leverancier dat kan dus niet, dan moet het via internet of via satelliet) De box "krijg" je erbij. Als je nieuwe klant bent dan betaal je wat minder eenmalige kosten.
Tot op heden eigenlijk allemaal tevreden dus? @ Corina; dat pakket had ik ook gezien maar kost volgens mij 27,00 extra en per september zou het 36,00 worden volgens mij. Eredivisie Live hebben we wel bij Ziggo, zag dat dit bij UPC 5 euro goedkoper is.
Wij konden hier geen ziggo ontvangen dus toen we verhuisde waren we gelijk van Ziggo af en stapte we over op UPC. Enige opstart probleem wat we toen hadden was dat de vorige bewoner ook UPC gebruikte en niks maar dan ook niks had opgezegd, dus ik moest toen naar een upc shop toe met akte van eigendom dat het echt mijn huis was en dat die andere er niet meer woonde. *maar ja we moesten wel meer opzeggen toen.. moesten hem uitschrijven op ons adres bij de gemeente, huisarts opzeggen, apotheek enz enz* wat een ellende is dat zeg als iemand met de noorderzon vertrekt en niks opzegt.. heb wel 100 keer moeten zeggen dat het echt mijn huis is.
hier ook al een poos upc in het begin wel probleempjes gehad maar die zijn goed opgelost. nu ik zou niet anders meer willen.ik heb het meest uit gebreide pakket met de kinder zender er nog bij en dat bevalt echt super goed ook het on demand vind ik super. hiervoor kpn gehad en dat was echt een doffe ellende schakelen tussen zenders duurde een eewigheid en hij stoorde vreselijk nee nooit geen kpn voor mij
Ik ben niet tevreden over UPC en daarom overgestapt naar KPN glasvezel. Wij hadden ontzettend veel storingen, internet die er vaak uit lag. De telefoon die het niet deed, televisie vaak storingen. Dus ik kan het je alleen maar afraden.
wij hebben het nu 2 jaar ofzo en op zich geen problemen (1 keer storing ) en ja dan komt er idd irritant in beeld te staan "check your cable" of zoiets toen ging ik bellen en zeiden ze dat ook, ik zeg nou dan moet heel de straat zn kabels maar gaan vervangen want alles staat blauw (blauw scherm) en toen moest ie ook wel lachen en zeggen dat het onzinnig was idd en toen hebben ze iemand gestuurd en binnen 1 uur was het opgelost. Het enige wat ik irritant vind, ik betaal voor nummerherkenning (1 euro is n iet veel ofzo) maar het werkt al maanden niet, steeds bel ik en zeggen ze ja er word aan gewerkt maar steeds word het wel op mijn factuur gezet en dan zeggen ze ja dat doen we achteraf verrekenen maar dat moet ik nog maar afwachten dan en nummerherkenning vind ik wel zo prettig nu weet ik steeds niet wie het is! Met internet nooit geen problemen en zeer goede snelheid. Ik zou het wel iedereen aanraden op wat kleine dingen na maar je hebt overal wel wat vind ik!
Ook hier hadden we in het verleden veel problemen. En als er dan gebeld werd kregen we standaard te horen: ligt aan uw bekabeling. Om gek van te worden.... Inmiddels is dat gelukkig voorbij en zijn we wel tevreden. Daarnaast is voor ons UPC het goedkoopste vanwege het onbeperkt bellen met vaste telefoon. Dat is ergens anders duurder in combinatie met de andere diensten die we afnemen. Voordeel van UPC: soms krijg je een bepaalde dienst gratis bij je pakket. Zo hebben wij een bepaalde mediabox waar je normaal extra voor betaald maar nu gratis is. Dus als je wel gaat overstappen zou ik ook even goed naar dat soort dingen kijken!
Wij hebben sinds 2 mnd ook een alles in een pakket bij UPC. Alles werkt eigenlijk prima, bahalve internet. We hebben een pakket met 60 mb en we krijgen eigenlijk nooit meer als 10 mb. Hier over geklaagd bij upc en meer mensen hadden er last van. daarna is het even een week goed geweest , maar nu zitten we weer op 10 mb ipv 60!!!! En we betalen er wel voor.... Mijn vriend gaat er in het weekend weer even achteraan. Zoals het nu is bij ons, zou ik zeggen niet doen.
Ik heb bijna geen problemen met UPC. Als er iets aan de hand iswordt dit vaak heel snel en goed opgelost. Wat ik wel irritant vind is dat je het dure nummer moet bellen om geholpen te worden. Maar dat zal wel overal zo zijn.