Licht bloedverlies 22 weken zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by marieke24, Jul 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marieke24

marieke24 Actief lid

Nov 10, 2014
    486
    1
    16
    Goedemorgen dames ..

Met 14weken zwangerschap ben ik smorgens naar het ziekenhuis gegaan omdat ik bloedverlies had, nu was het een raadsel waar het bloed weg kwam en alles was prima in orde 👌🏻.

Maar nu vorige week had ik alweer een ochtend dat ik wat bloed verloor, het is niet veel daar ben ik eerlijk in, maar het moet wel ergens weg komen.
    Nu net stond ik op om te gaan plassen, en weer licht bloed verlies eerst heel roze bij het afvegen, daarna helderder rood bloed. Weer niet veel maar ook dit moet ergens weg komen.

Iemand ervaring?

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Kan een gesprongen adertje zijn.
    Maar bij bloedverlies altijd bellen wordt mij altijd op het hart gedrukt.
    Dus dat zou ik zeker nu doen.

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik heb het ook gehad rond dat termijn. Er was helemaal niks aan de hand, ook al was het meer dan een paar vegen of druppeltjes.

Je kan altijd de vk bellen. Zij kan je doorsturen naar het ziekenhuis of zelf even langskomen om te kijken. Als je daar een fijner gevoel bij hebt zou ik het zeker doen. Grote kans dat het een gesprongen adertje is, maar ik kan mij voorstellen dat dat nare gevoel blijft hangen. Gewoon even bellen dus, daar zijn ze voor;)

4. marieke24

marieke24 Actief lid

Nov 10, 2014
    486
    1
    16
    Ik denk dat ik zo ook even ga bellen, we zijn al onder controle van het ziekenhuis omdat we in verwachting zijn van een tweeling dus kan altijd rechtstreeks bellen dankje wel voor de reacties

5. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Ik heb het ook gehad en had een nierbekkenontsteking.

6. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Zou ook naar ziekenhuis gaan. Heb het ook verschillende keren gehad. Ik heb toen antibiotica gekregen omdat ze dachten aan een infectie, sindsdien heb ik het niet meer gehad. Weet dus niet of het toeval was of toch een infectie, maar ik twijfel nooot meer en rij direct naar het ziekenhuis! Succes!

Share This Page